Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door inni
Fijn dat ze zich zo goed herpakt heeft,........... vervelend dat je niet weer waarvan en nog altijd die onzekerheid hebt.  Konden ze toch maar 's af en toe praten (of wij hun beter verstaan op dat vlak  ;))
Lief dat je nog even een update geeft, zat me ook af te vragen hoe het ging.
Het blijft een vreemd iets hoor, maar het is heel fijn dat Linga zich gewoon goed voelt en dat ze ook niet meer overmatig drinkt.
Hopelijk blijft het gewoon goed gaan.
Een dikke knuffel voor je mooie Linga. :-*
Door Limpy
Lizzy schreef: Ja, dat was ook een beetje mijn idee, om te kijken of een dierentolk daar bij kan helpen. Is misschien dan toch zo gek nog niet :g:. Heb jij daar zelf ervaring mee, met dit soort situaties?
Ik ben ooit eens voor een van mijn katten bij Susan Knauf geweest.  Omdat de kat in kwestie liever thuis bleef kon het ook met foto maar kan me voorstellen dat Linga evt wel zlf mee wil om een en ander te verduidelijken....
Volgens mij heeft ze ook eigen praktijk (ik ben even haar website kwijt, sorry) maar anders ook afspraak te maken bij "natuurlijk gezonde dieren" op rijnstraat 226 in A´dam, ik vond het zeer verhelderend en er kwamen echt wel dingen uit die klopten (nukkig door verdriet na verlies van zn pleegmoeder) maar ook dingen waar ik problemen zag die hij totaal niet zo als probleem zag en dat hij aangaf waar hij wel moeite mee had....sindsdien heb ik ook een veel betere relatie met hem!

Wellicht het overwegen waard toch eens te gaan doen (bij wie dan ook) wie weet wat Linga te melden heeft.....

Maar wel fijn om te horen dat het al beter blijft gaan zeg!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door