Moderator: Lizzy
jalukrifa schreef: Weet je, als jullie in een hotel overnacht hebben, kan ze dan niet een niet opgezogen op de grond gevallen nerofen tablet of iets dergelijk opgevreten hebben. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat die in een hotelkamer incidenteel onder het bed of onder de bank liggen, en Linga lijkt me ondernemend genoeg om die dan net te vinden.... Maar misschien kan de dierentolk er enig licht op werpen.Ja, dat was ook een beetje mijn idee, om te kijken of een dierentolk daar bij kan helpen. Is misschien dan toch zo gek nog niet
Erna schreef: Vanwege de klote internet verbinding hier reageer ik aldoor als mosterd na de maaltijd. Maar om een indicatie te geven van wat de honden hier drinken.Dank je voor je reactie Erna! Da's dus ongeveer 700 ml per hond per 15 uur. De oudere honden zullen vast wat meer drinken, de jongere wat minder. Vermoed ik. Maar dat is dus ongeveer ala hier. Hier drinken ze met z'n 4'en een bak van 2.5 liter leeg. En die kleine Bisq tettert al lekker mee hoor
Iedere ochtend wordt er een 10 liter emmer met water gevuld in de kennel waar op dit moment 13 honden samen lopen. (uiteraard hebben ze ;s nachts ook water maar het wordt 's ochtends ververst). De emmer is voor de nacht leeg. Ze drinken dus met zijn allen ongeveer 10 liter water in 15 uur tijd.
De honden in huis ( 5 stuks) drinken nog niet eens een halve emmer water in die periode op.
Lizzy schreef: Dank je voor je reactie Erna! Da's dus ongeveer 700 ml per hond per 15 uur. De oudere honden zullen vast wat meer drinken, de jongere wat minder. Vermoed ik. Maar dat is dus ongeveer ala hier. Hier drinken ze met z'n 4'en een bak van 2.5 liter leeg. En die kleine Bisq tettert al lekker mee hoorja klopt maar ik heb ook het idee dat de pups hun maat nog niet echt weten te vinden. Zo drinken ze uren lang niets en dan ineens moet die emmer leeg.. Is dat bij jou ook, dat de pups best meer drinken, vast ook doordat ze zo spelen?