Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

:-\ tja, wat zal ik zeggen; het goede nieuws is dat Yuki zowel gisteravond als net gegeten heeft (met smaak en graagte)...maar verder vind ik hem niet veel waard  :'(
Wel is de onrust die hij gisteravond had (opstaan, liggen, opstaan, oren naar achteren, algehele lamlendigheid) vannacht weer over gegaan, gelukkig.

Hij hijgt snel, de klieren zijn groot, ik zie geen megavergroting rond de klier die is ingespoten (en dat zou wel moeten, volgens de bijsluiter).

Ik weet nu dus niet of hij niet in zijn hum is omdat de klieren weer zo groot zijn, of vanwege de Neoplasene (of mogelijk beiden)...

Vind het erg lastig, want wanneer weten we nu of de Neoplasene aanslaat??  :-X :-\ :-[
Oh lieve Karin en lieve Yuki :( :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
yuki11 schreef: Hij hijgt snel, de klieren zijn groot, ik zie geen megavergroting rond de klier die is ingespoten (en dat zou wel moeten, volgens de bijsluiter).

Ik weet nu dus niet of hij niet in zijn hum is omdat de klieren weer zo groot zijn, of vanwege de Neoplasene (of mogelijk beiden)...

Vind het erg lastig, want wanneer weten we nu of de Neoplasene aanslaat??  :-X :-\ :-[
Zijn de klieren grotER? Want wanneer is het dan een megavergroting? Of zijn ze evengroot? En dat moet je echt zo snel zien? Of kan het alsnog?

Ik weet verder niet goed wat te zeggen, behalve je weer heel veel sterkte te wensen en jullie veel knuffels te sturen  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Stef@nie schreef: Oh lieve Karin en lieve Yuki :( :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Zijn de klieren grotER? Want wanneer is het dan een megavergroting? Of zijn ze evengroot? En dat moet je echt zo snel zien? Of kan het alsnog?

Ik weet verder niet goed wat te zeggen, behalve je weer heel veel sterkte te wensen en jullie veel knuffels te sturen  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Goeie vragen, Steef, waar ik helaas ook geen antwoorden op heb.  :-[
Truus schreef: Geef je ook weerstandsverhogende preparaten Karin?
Nee, moet daar ook voorzichtig mee zijn in de behandeling tegen lymfoom, omdat dat natuurlijk een 'immuunsysteemkanker' is  :-X
En met de Neoplasene zou er juist een ontstekingsreactie moeten komen, dus dat mag ook niet onderdrukt worden. Het enige wat hij nu krijgt is de Iscador (maretakinspuitingen, die stimuleren de Tcellen om aan te vallen).

Ik gaf hem anti-oxidanten, visolie en salvestrolen, maar nu dus even niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door