Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: Yuki doet zijn best, maar is echt niet happy nuSterkte ook voor Yuki
Ik ga mijn matras naar beneden brengen en dan gaan we slapen....
Tot morgen maar weer![]()
yuki11 schreef: Hij hijgt snel, de klieren zijn groot, ik zie geen megavergroting rond de klier die is ingespoten (en dat zou wel moeten, volgens de bijsluiter).Zijn de klieren grotER? Want wanneer is het dan een megavergroting? Of zijn ze evengroot? En dat moet je echt zo snel zien? Of kan het alsnog?
Ik weet nu dus niet of hij niet in zijn hum is omdat de klieren weer zo groot zijn, of vanwege de Neoplasene (of mogelijk beiden)...
Vind het erg lastig, want wanneer weten we nu of de Neoplasene aanslaat??![]()
![]()
![]()
Stef@nie schreef: Oh lieve Karin en lieve YukiGoeie vragen, Steef, waar ik helaas ook geen antwoorden op heb.![]()
![]()
![]()
Zijn de klieren grotER? Want wanneer is het dan een megavergroting? Of zijn ze evengroot? En dat moet je echt zo snel zien? Of kan het alsnog?
Ik weet verder niet goed wat te zeggen, behalve je weer heel veel sterkte te wensen en jullie veel knuffels te sturen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yuki11 schreef: Goeie vragen, Steef, waar ik helaas ook geen antwoorden op heb.![]()
Stef@nie schreef:Ik weet alleen dat het effect na 2-10 dagen duidelijk zou moeten zijn....
Weet Tannetje het misschien?
Truus schreef: Geef je ook weerstandsverhogende preparaten Karin?Nee, moet daar ook voorzichtig mee zijn in de behandeling tegen lymfoom, omdat dat natuurlijk een 'immuunsysteemkanker' is