Anne in Duitsland schreef:
Zou best kunnen hoor, dat hij het dan zo naar binnen gloept. Desnoods maak je kleine gehaktballetjes van het gemalen spiervlees en braad je die even aan in olie (als Nelson dat hebben mag, anders in een anti-aanbakpan). Dan pil in het gebraden balletje drukken en voeren alsof zijn verjaardag, kerst en de millenniumwisseling tegelijkertijd gevierd moet worden!
Met gemalen spiervlees dat even in de droger heeft gelegen gaat het top!
Ik geef ze gewoon tijdens het trainen, dan is het ook gewoon geen issue. Dan is hij gewoon bezig met oefenen en kunstjes doen en dat vind hij zó leuk dat hij dat snoepje door heeft geslikt voor hij er erg in heeft.
Verder gaat het super hier. De huid wordt weer zichtbaar witter.
De jeuk is prima onder controle. Hij krabt zich nog wel eens een keer maar echt veel minder intens en veel minder lang. Alle maatregelen die we hebben getroffen (en dat zijn er echt veel haha) om de huisstofmijt te bestrijden werpen hun vruchten af.
Voorlopig laat ik dat gewoon allemaal zo. Ik ben bezig met een mulitvitamine-preparaat op maat voor hem zodat hij zeker niets tekort komt aangezien hij nu al zolang eenzijdig eet. Hij ziet er echt top uit, maar ja, ik kan er niet inkijken. Als hij weer helemaal een mooi wit buikje heeft ga ik weer een nieuwe diersoort toevoegen.
Ik blijf even bij het gevogelte weg en ga voor wilde haas.