Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
ik weet geen naam van de brokken... :-[ ik was er veel te druk mee om ze niet te willen.

Die injectie moet tussen nu en een maand verbetering laten zien, zo ja, dan moet ie met regelmaat gegeven worden en zo nee.....

Ik al veel geprobeerd in de loop der tijd aan supplementen voor goede gewrichten en goede spieren maar zonder resultaat.

Zo'n twee jaar geleden zei een DA ook al dat ie weinig spieren had in de achterhand en dat is dus gewoon alleen maar achter uit gegaan.
Door Eef+Stippels
Ivonne schreef:

Ik al veel geprobeerd in de loop der tijd aan supplementen voor goede gewrichten en goede spieren maar zonder resultaat.
Ok, als je het al geprobeerd hebt, zonder resultaat, houdt het op. Ik hoop voor je dat die anabolen helpen. Het belangrijkste is dat Bas met plezier en zonder al te veel pijn kan leven, toch? Soms betekent dat idd dat je je grenzen moet verleggen.
Door Hitam
Grenzen zijn er om verlegd te worden. Het gaat er om dat Bas nog plezier heeft, hoe dan ook.

Dat supplement zal wel creatine zijn. Maar als je vlees voert, krijgt hij dat sowieso wel binnen.
Door Femke
Mij da had zelf een hond die ook geen spieren in de achterhand had. Zij kreeg van een honden fysio een grote vierkante plaat met een halve bol eronder. Ze moest haar hond (ook een grote) hierop laten staan. Die plaat ging wiebelen en omdat zij haar evenwicht probeerde te houden zouden de spieren aan de achterhand steviger worden.

Ik weet niet of het succesvol is, maar misschien de moeite waard om eens rond te zoeken?
Door tieneke
Ik zou zeker verder zoeken voor pijnverlichting en om de spieren in zijn achterhand sterker te maken.
De spuiten zijn natuurlijk ook niet al te best...
Maar ja wat moet je verder :-\
Door tieneke
Lupa schreef: genieten van je hond en je best er voor doen, meer kun je niet
nee :'(
Door Ivonne
Lupa schreef: genieten van je hond en je best er voor doen, meer kun je niet

Kijk en dat is wat ik ga doen....

Ik ben langzaamaan een beetje "moe gestreden" met het op de been houden van Bas en het leven leuk houden voor hem.

Bas wordt 23 maart 4 jaar maar dat zie je niet aan hem af en dat is een hele trieste constatering.

Maar goed, hopen dat die anabolen wat gaan doen, ik heb me er bij neergelegd dat er zulk zwaar geschut aan te pas moet komen. Ik zie wel hoe het verder gaat, als Bas het nog maar aankan.
Door gonny
Ivonne schreef: Kijk en dat is wat ik ga doen....

Ik ben langzaamaan een beetje "moe gestreden" met het op de been houden van Bas en het leven leuk houden voor hem.

Bas wordt 23 maart 4 jaar maar dat zie je niet aan hem af en dat is een hele trieste constatering.

Maar goed, hopen dat die anabolen wat gaan doen, ik heb me er bij neergelegd dat er zulk zwaar geschut aan te pas moet komen. Ik zie wel hoe het verder gaat, als Bas het nog maar aankan.
:-* :-*
Door Robian
Ik hoop ook dat die anabolen aanslaan.

Heel veel sterkte meid en ik denk aan je :-*

Sylvia

P.s. knuffel Bas nog even voor me. Het zo'n lekkere beer.
Door Peet
Yvonne,
Beau krijgt ook al een jaar of 2 af en toe zo'n anabolen-shot en hij blijft er tot nu toe heel redelijk mee op de been hoor.

Bijwerkingen heb ik bij hem absoluut niet gemerkt. Ook bij Beau moet ik elke keer kiezen voor kwaliteit versus kwantiteit, (chronische fistels, operaties, degenerative myelopatie en nu weer falende nieren...) maar hij slaat zich er elke keer weer doorheen :D

Ik wens je dat jou Bas hetzelfde doet, dikke kans dat hij jou - misschien met hier en daar een kleine aanpassing bijv in lengte van wandelingen ofzo - nog verbaasd kan doen staan !! ;)
:-*
Door Eidos
Sterkte Ivonne :-*!! Hopelijk slaan de anabolen aan! Knuffels voor Bas :-*
Door K@rin
Sterkte en knuffels voor Bas !!!
Arak heeft ook anabolen st. gehad voor de opbouw van zijn spieren, die door de prednison ook helemaal weggevallen waren.
Ik kon na een week al duidelijk verschil zien en het heeft hem heel erg goed geholpen.
Hij heeft er 2 gehad met een tussenperiode van 3 weken .....
Door avalon
Shit zeg, Arme Bas. Ik hoop echt dat de anabole gaan helpen, Geef hem maar een lekkere knuffel van mij. Sterkte hoor :-* :-* :-*
Door Ivonne
tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijk :-\ ben bang dat het wat langer gaat duren bij hem
Door danielle1980
Ivonne schreef: tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijk :-\ ben bang dat het wat langer gaat duren bij hem
dat is jammer ik hoop echt dat het goed zal werken voor bas.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door