Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
:'( :'( Hier vreesde ik dus al voor, al die symptomen... :-\ maar ik hoopte echt dat het niet zo zou zijn. Dit vind ik dus verschrikkelijk erg!!! :'(
Heel veel sterkte... :-* :-* :'(
Door youp
Ik ben weer een beetje gekalmeerd.

Youp zijn nieren werken nog voor minder dan 25%. We kunnen behandelen maar daar rek je hooguit een half jaar mee. Ook doe je je hond dan geen plezier.

Sommige waarden in het bloed waren zo extreem dat het bijna onmogelijk was. Daarom duurde het ook zo lang. Ze hebben het bloed wel drie keer getest om het zeker te weten.

Morgen bel ik om een afspraak te maken voor dezelfde dag. Ik kan het ook niet meer uitstellen. Hij drinkt sinds vanmiddag ook niet meer namelijk.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun. Doet me erg goed.
Door Truus
Pfff :o heel veel sterkte , bah het is oneerlijk :'(.
Blijf hier wel komen hoor, dan kun je er over praten!
Door danielle1980
youp schreef: Ik ben weer een beetje gekalmeerd.

Youp zijn nieren werken nog voor minder dan 25%. We kunnen behandelen maar daar rek je hooguit een half jaar mee. Ook doe je je hond dan geen plezier.

Sommige waarden in het bloed waren zo extreem dat het bijna onmogelijk was. Daarom duurde het ook zo lang. Ze hebben het bloed wel drie keer getest om het zeker te weten.

Morgen bel ik om een afspraak te maken voor dezelfde dag. Ik kan het ook niet meer uitstellen. Hij drinkt sinds vanmiddag ook niet meer namelijk.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun. Doet me erg goed.
fijn dat ze t zo vaak hebben getest.
maar wat een onwijse k*t uitslag voor jullie :'(
nogmaals heel veel sterkte :-*
Door Nitus
Ach Kim, wat erg :'(, ik zit hier ook in tranen achter de computer :'( :'( , ik vind het zo naar voor je. Heel veel sterkte morgen :-*.
Door Eidos
Ohw Kim wat vind ik dit erg voor jullie :'( :'( :'( :'(. Woorden schieten tekort.... Heel veel sterkte :-* :'( hier brand een kaarsje voor jullie :-* :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door