Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

vanaalst schreef: ach arm dier, daarom en misschien ben ik een zeikerd weeg ik altijd alles af...
hopelijk komt het vanavond!!!!!!!
hoe is ie zelf?
Ik weeg niet, maar ik denk dat ik in verhouding minder bot geef dan "normaal" wordt geacht  :-\ :-\

Jeppe ligt nu weer te slapen. In het park is hij redelijk zichzelf, maar echt blij gedraagt hij zich niet, dat vind ik ook niet raar 8)
ik weet niet of je ergens een rabarberplant hebt staan.

een stukje rabarberwortel schijnt zeer laxerend te zijn.
1 plakje oder de tong van een baby, en het spuit er vanonder uit.

mischien heb je hier iets aan.

verder sterkte
tess06 schreef: ik weet niet of je ergens een rabarberplant hebt staan.

een stukje rabarberwortel schijnt zeer laxerend te zijn.
1 plakje oder de tong van een baby, en het spuit er vanonder uit.

mischien heb je hier iets aan.

verder sterkte
Echt waar ??  Ja, ik heb rabarber op de moestuin !! Maar ik lees ook dat het juist stoppend kan werken  :-X :-X :-X
Jantina schreef: Tsjonge Nynke, duurt wel erg lang nu zeg! Arm dier...
Ben je bij het Dierenziekenhuis geweest?
Ja, daar waren we zaterdagavond, daar heeft hij de klysma gehad. Vanmorgen had de Dordtsestraatweg dienst en zijn we daar geweest. Nu moet ik morgen terugbellen naar de arts van vandaag en ook naar het dierenziekenhuis, dat is ook mijn eigen DA.

Hij heeft nog steeds niet gepoept  :-\ :-\
Nynke F schreef: Zij had nog maar 1 keer eerder meegemaakt dat een klysma niet hielp en dat was ook een rauwgevoerde hond  :-\
Ik heb wel vaker meegemaakt dat een klysma niet hielp en dat was niet bij rauwgevoerde dieren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door