Allemaal tegelijk:
WENDY!!!!!!!!!!!!!!!
WENDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Nog geen berichtdat klinkt wel héél dramatisch!!!!![]()
Ik zei nog de laatste onsterflijke woorden:ik zie je berichtje wel op Bp ??? ???
gonny schreef: dat klinkt wel héél dramatisch!!!!Ja vind het toch raar dat ze nog niet gereageerd heeft![]()
tieneke schreef: Ja vind het toch raar dat ze nog niet gereageerd heeftmisschien te moe van t rijden ofzo????![]()
gonny schreef: misschien te moe van t rijden ofzo????We wachten nog maar eventjes....![]()
tieneke schreef: We wachten nog maar eventjes....
gonny schreef:Zeker wetengeduld is een schone zaak, maar het is positief nieuws waar we op wachten toch???
tieneke schreef: Zeker wetendan zijn ze nu een feestje aan t vieren!!
Ik heb liever dat Wendy zelf haar verhaal vertelt,zij is tenslotte de eigenaresse van haar zorgenkindje
Ik weet wel dat Wendy nu heel blij is![]()
gonny schreef: dan zijn ze nu een feestje aan t vieren!!Ja ze ligt nu lallend onder de tafel![]()
dan tikken we nu niks meer en wachten we geduldig af!![]()
tieneke schreef: Ja ze ligt nu lallend onder de tafelOhw, je hebt haar gesproken??![]()
![]()
Ine schreef: Ohw, je hebt haar gesproken??Nee ik vind het alleen lullig om de uitslag te geven,kan zij beter doen natuurlijk![]()
![]()
Maar is dit om de spanning op te laten lopen?![]()
tieneke schreef: Nee ik vind het alleen lullig om de uitslag te geven,kan zij beter doen natuurlijkhihihihi Tieneke heeft t moeilijk....
Maar ze blijft nu wel heel errug lang weg zeg![]()