Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Riek
Vanmorgen zijn we voor controle terug geweest bij de dierenarts.
Eigenlijk hebben we geen goed nieuws gekregen.

Mijn verhaal en wat de dierenarts voelde klopte niet met elkaar.
Hij kan te makkelijk de knieschijf ernaast leggen.
Mijn verhaal is dat het best goed gaat, alleen als ze gehurkt is geweest dat ze dan nog een hupje hinkt en verder goed loopt.

Als het zo blijft dat 1 x in de week of 2 weken toch hinkt dan moet ze alsnog geopereerd worden.
Voor nu nog even niet. Hij weet dat ik zeer kritisch naar Femke kijk naar wat ze doet en naar wat ze niet doet.
Zoals nu ligt ze toch in de keuken op een laag kussen. Anders zou ze op de bank of de rugleuning van de bank gesprongen zijn. Ik zie ook dat ze liever op een laag kussen ligt dan op een hoof kussen. Van dat lage kussen komt ze iets makkelijker af dan het hoge kussen wat teveel meegeeft onder haar pootjes.

Ik wist in de auto op de terugweg niet of ik nu huilen of overgeven moest. Het valt echt vies tegen.
En in mijn hoofd is het op een moment een achtbaan waarvan ik niet weet welke kant het opgaat.
Door Mevroi Kruim
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: wat een vette pech meid  :-* :-* jeetje, da's niet fijn, zo'n bericht  :-\

Zou het een optie zijn om eens bij Jolande Krooshof langs te gaan voor een deskundige blik?
Door Riek
Heb net met Tannetje gebeld.
Morgenmiddag kan ik bij haar terecht. Zij kent Femke van binnen en van buiten. Ze heeft bij haar vorig jaar ook 2 x een wervel rechtgezet. Nu zitten die wel niet in de knieën maar die zijn ook stevig bevoelt. En eigenlijk denik zelf al wat de uitkomst is.
ALs die knieschijf er zo makkelijk uit te brengen is, dan is het gewoon niet goed. De vooruitzichten na een operatie zijn dan wel.
Dankjewel Olga, ik heb een paar van je knufffels doorgegeven aan Erwtje.
Door Hilde-papillon
Hé, wat een ellende toch !!!
Hopelijk kan Tannetje helpen... heel veel sterkte voor morgen!
:bigarmhug: voor jou en Femke ! IK zal morgenmiddag aan je denken.

Liefs
H-H-S
Door Riek
Nou het was in ieder geval erg duidelijk.
De schijf ligt er steeds naast.
Dus ze wordt geopereerd.
Vind het erg, maar ik ben wel blij dat het duidelijk is.
Door Hilde-papillon
Jammer dat het toch niet anders kan, maar weet inderdaad  wel waar je voor staat. Hopelijk verloopt alles voorspoedig!!
Weet je al wanneer dat het zal gebeuren?

Heel veel sterkte
Groetjes
Hilde
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door