Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
Mits Chasey niet eerder slechter wordt, gaan we 1ste week van Mei afscheid nemen van hem.

De onwetendheid wanneer het fout kan/zal gaan is nogal ondraaglijk voor me.
Ik heb dus voor mezelf een datum gepland, dat gaf iets rust, maar wel met flinke  :'( :'(
Laatst gewijzigd door Jolly op wo 10 mar 2010, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
Jolly schreef: Mits Chasey niet eerder slechter wordt, gaan we 1ste week van Mei afscheid nemen van hem.

Ik heb dus voor mezelf een datum gepland, dat gaf iets rust, maar wel met flinke  :'( :'(

Hopelijk kan je ondanks je tranen wel van hem genieten, ik hoop dat het goed blijft gaan tot mei.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing om te nemen, maar ik begrijp het heel goed hoor.  :'( :'(  :-*

Ik hoop dat jullie -ondanks het verdriet- nog intens kunnen genieten van elkaar en dat hij niet slechter wordt. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Do
Jolly schreef: Mits Chasey niet eerder slechter wordt, gaan we 1ste week van Mei afscheid nemen van hem.

dat is een hele nobele beslissing van jullie maar hooo zo moelijk
ik wens je heel veel sterkte(en geef een knuf)
Door Jolly
:-X als ik niet zou weten dat hij tikkietikboem is, dan zou je het echt niet zien.
Gek als een deur lekker rennen net met Pim (oke dat is een unicum) eendjes te water jagen, een vetbol jatten bij een vrouw die deze net in haar voortuintje ging ophangen ;D >:( foei Chasey.

Dit is zo moeilijk, maar nu ligt hij wel alweer voor jaffa, terwijl dat maar een kort plasrondje van 15 -20 minuten was. :-X
Of zou dat komen doordat het zo koud is buiten, mijn vingers zijn bevroren.
Laatst gewijzigd door Jolly op wo 10 mar 2010, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
Ik kan begrijpen hoe moeilijk het voor je is Jol...maar ik zou liever gewoon elke dag nemen zoals 't is,
en elke avond dankbaar zijn voor die dag.
Ik vind 't al moeilijk genoeg om op de dag zelf de beslissing te maken,
en als ik vandaag besluit wat er over 6 weken gaat gebeuren, dan zou dat voor mij gewoon aftellen gaan worden :-\
Voor mijzelf neem ik dan liever 1 dag tegelijk...
maar als jij 't anders kan en wil doen,dan moet je natuurlijk doen wat voor jou 't beste is.
En wat je ook doet...ik weet dat je aan Chasey denkt...
Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door