Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#1375216
Gelukkig dat het  nu máár een storm in een glas water is.
Want hij blijft natuurlijk een hond op een redelijk oude leeftijd en het is zo gek niet dat jij je zorgen maakt als het minder lijkt te gaan met hem.
Ik hoop dat jullie nog veel gezonde jaartjes samen (met zijn 3en) hebben.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1394535
Eindelijk vandaag bij mijn nieuwe DA geweest en de eerste indruk is erg prettig. Mijn beide mannen werden aan de hand van hun gebit een jaar jonger geschat. Ze (het is dus een vrouw) is erg rustig - een verademing in vergelijking tot mijn vorige DA - en smeert niets aan. Ik vroeg of het nog nodig was Annak verder te onderzoeken of een foto te maken maar zij vond van niet. Zij dacht niets meer te zullen zien dan meer slijtage. Pas toen ik vroeg of ik nog iets extra's kon doen, heeft ze me Cortaphen meegegeven. Ook meldde ze nog even dat ze soms goede resultaten zag met ander voer. Toen ik zei dat ik rauw voerde, was haar reactie: "O nou dan heeft dat ook geen zin". Ook schrok ze niet van het niet up-to-date zijn van de inentingsboekjes. Haar reactie was: "Ach als ze als pup maar gevaccineerd zijn". Kortom, so far so good. ;)
Door Lizzy
#1395605
Rovanna schreef: Eindelijk vandaag bij mijn nieuwe DA geweest en de eerste indruk is erg prettig. Mijn beide mannen werden aan de hand van hun gebit een jaar jonger geschat. Ze (het is dus een vrouw) is erg rustig - een verademing in vergelijking tot mijn vorige DA - en smeert niets aan. Ik vroeg of het nog nodig was Annak verder te onderzoeken of een foto te maken maar zij vond van niet. Zij dacht niets meer te zullen zien dan meer slijtage. Pas toen ik vroeg of ik nog iets extra's kon doen, heeft ze me Cortaphen meegegeven. Ook meldde ze nog even dat ze soms goede resultaten zag met ander voer. Toen ik zei dat ik rauw voerde, was haar reactie: "O nou dan heeft dat ook geen zin". Ook schrok ze niet van het niet up-to-date zijn van de inentingsboekjes. Haar reactie was: "Ach als ze als pup maar gevaccineerd zijn". Kortom, so far so good. ;)
Nou, niet verkeerd zeg, deze reactie van deze DA!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door