Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ivonne schreef: Bas is weer thuis ;D de DA zelf zal me nog bellen vanavond maar zijn collega wist te melden dat er een vrij groot stuk losgeslagen bot (ulna?) uitgehaald is..... pffft, het is dus echt niet voor niets geweest, en nu op naar een goed herstel :-\
Pffff Ivonne, je hebt die lekkere schat in ieder geval weer veilig thuis! Zo te lezen is het zeer zinvol geweest. Dus, duimen we rustig door voor een perfect herstel!
Groetjes, Lizzy
Door jeanne
ohjee, ik lees nu pas dat Bas al geholpen is :-[

Geef hem nog maar een hele dikke knuffel van ons, en we gaan duimen dat ie snel en goed zal herstellen :-*
Door avalon
Ik hoop ook dat Bassie er weer snel bovenop komt en dat we hem weer mogen begroeten op een van de wandelingen
Door Ivonne
normaal gesproken zal het herstel zo'n zes weken in beslag gaan nemen.... ach da's "peanuts" in vergelijking met zijn kruisbandenverhaal (1x een half jaar "revalidatie" en 1x 3 maanden).

Voor nu is ie alleen maar zielig. En ben ik zo handig geweest om te weinig tapijtlopers te kopen zodat er nu nog een stuk vloer bloot ligt wat niet handig is ::) nou ja, morgen nog maar een paar meter erbij halen.
Door Cherry
Fijn te lezen dat de operatie toch iets heeft opgeleverd, en nu maar duimen dat ie goed geneest en weer eens lekker mee kan gaan wandelen, knuffel voor Bas :-*
Door Sonja
Ik duim gewoon nog ff door voor die goede kant van de 50% kans op een goed herstel.
:-* :-* :-* voor Bas.
Door serradomar
oh jeetje, ik lees net pas dat Bas geopereerd is, dus nu heb ik alle honden opnieuw de opdracht gegeven om te gaan duimen....en speciaal de Newfs natuurlijk...die hebben van die lekkere dikke duimen dus dat moet wel helpen voor bas ;D
Gelukkig is het zeker niet voor niets geweest en nu op naar een goed en snel herstel.

Een dikke knuffel van de Newfs Djalo, Djenin, Britt, Brasil, Bheigeir en Cuba voor Bassie !!!!!!!
Door gertie
serradomar schreef: oh jeetje, ik lees net pas dat Bas geopereerd is, dus nu heb ik alle honden opnieuw de opdracht gegeven om te gaan duimen....en speciaal de Newfs natuurlijk...die hebben van die lekkere dikke duimen dus dat moet wel helpen voor bas ;D
Gelukkig is het zeker niet voor niets geweest en nu op naar een goed en snel herstel.

Een dikke knuffel van de Newfs Djalo, Djenin, Britt, Brasil, Bheigeir en Cuba voor Bassie !!!!!!!
Die van mij hebben kleine duimpje's maar dan zijn ze wel zeer actief ;D ;D Lol lol
Door margreet
Sterkte voor de komende tijden hoor,voor bas maar zeker ook voor jou.
Knuffel voor jullie beiden vanuit Vlaardingen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door