Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dit lijkt op foto heel erg wat Savanne voor een aantal maanden terug heeft gehad (alleen heb ik er geen foto's van omdat Savanne donker is en je het op foto dan gewoon niet duidelijk op krijgt). Wel moeten er hier nog foto's van haar borst staan, die dus ook helemaal open was

Savanne is idd ook getest op auto-immuun ziekten, dat was het bij haar gelukkig niet. Bij haar is het een allergisch proses (of het beeld van de cellen past bij een allergisch proces, is voglens mij de tekst die op de uitslag staat van het biopt).

Ik ben nu met Savanne nog aan het opbouwen qua voedingsmiddelen en het vermoeden is dat ze allergisch is voor vis en daar nog niet naar kan kijken of ze krijgt al reactie (los latende voetzooltjes dus). Ook heb ik het vermoeden dat lam niet helmaal lekker gaat, dat heeft ze vorige week gehad en ik zie nu dat haar anders witte borstvlek weer roze is, dus er is weer iets aan de gang bij haar, voorlopig geen lam.

Heel veel succes, de uitslag duurde bij ons wel wat langer, dikke week, ik hoop dat het mee valt :-*.
Aangezien iedereen hier zo lief heeft meegeleefd even de uitslag van Gandor. De reden dat ik even zo kort reageer heeft alles te maken met het feit dat mijn lieve stiefmams vanochtend om 08.50 uur is overleden  :'(

Gandor heeft interdigitale piodermie. (tussenteenonsteking).
Niet makkelijk te verhelpen, maar zeker niet ongeneesbaar.

Iedereen nogmaals bedankt voor het meedeleven.  :-*
Door roefus
pippy schreef: Aangezien iedereen hier zo lief heeft meegeleefd even de uitslag van Gandor. De reden dat ik even zo kort reageer heeft alles te maken met het feit dat mijn lieve stiefmams vanochtend om 08.50 uur is overleden  :'(

Gandor heeft interdigitale piodermie. (tussenteenonsteking).
Niet makkelijk te verhelpen, maar zeker niet ongeneesbaar.

Iedereen nogmaals bedankt voor het meedeleven.  :-*
Sjee...wat dubbel, de uitslag van Gandor lijkt me niet ongunstig, omdat het blijkbaar te genezen is.

Maar dat andere bericht is natuurlijk heel verdrietig  :'( :'( :'(
Heel veel sterkte meid met het overlijden van je lieve stiefmams  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door