Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
jeanne schreef: ???
foetsie?
Hoelang heeft ie er nu gezeten dan?
Ben wel benieuwd naar de uitslag hoor ;)
volgens mij bijna 3 weken ???
hou het allemaal niet meer zo goed bij met qyan ::)
maar ben idd wel benieuwd naar de uitslag en of die bult niet weer opeens terugkomt.
want hij is echt opeens weg ???
Door crutz
qyan schreef: maar ben idd wel benieuwd naar de uitslag en of die bult niet weer opeens terugkomt.
want hij is echt opeens weg ???
is beter dan de uitslag opeens weg ;D ;D ;D

maar, we horen wel wat de uitslag is van het "verdwenen" bultje ;)
Door qyan
crutz schreef:

is beter dan de uitslag opeens weg ;D ;D ;D

maar, we horen wel wat de uitslag is van het "verdwenen" bultje ;)
;D ;D ;D
zou me niks verbazen als ik dat deze week ook te horen krijg, sorry mevrouwtje, maar ze zijn uw uitslag voor de zoveelste keer kwijt in Utrecht.
alleen zal het me dit x niet zoveel kunnen schelen omdat die bult toch weg is.
maar dan eis ik wel m'n geld terug.

maar we wachten af, kijken of ze hun leven hebben gebeterd met het kwijtraken van uitslagen ;)
Door Eidos
Heh fijn dat de bult in ieder geval weg is wendy !! das al een grote opluchting lijkt me.. Hoop ook dat die sukkels in utrecht de boel niet WEER kwijtraken... anders zou ik inderdaad het geld terug willen ;). Geef qyan maar een lieve knuffel van me !!
Door qyan
tieneke schreef: Bult weg,geld weg ;D ;D
Waarschijnlijk is het dus allemaal onschuldig ;)
Ben benieuwd wat ze van de uitslag bakken!
ach, het went tieneke ;D
ben allang blij dat die bult weg is, want juist doordat ie zo raar van vorm was en iedere keer van vorm veranderde vertrouwde ik het niet.
de uitslag, hmmm, ik heb zo'n vermoeden dat ik wordt gevraagd om over 2 weken terug te komen voor een nieuw biopt omdat het lijkt of er activiteit is gevonden in de cellen en het bultje toch echt verdacht is van een tumor ;D
tja, vertrouwen in utrecht heb ik niet meer hoor, kan er niets aandoen ;)
zullen ze het in 1x goed hebben vanmiddag ??? we wachten af ;)
Door Lizzy
Nou, ben in ieder geval blij dat de bobbel weg is!! En ook benieuwd wat ze met de uitslag hebben uitgevreten ;D.
Door qyan
Lizzy schreef: Nou, ben in ieder geval blij dat de bobbel weg is!! En ook benieuwd wat ze met de uitslag hebben uitgevreten ;D.
ik ook, heb express al niet verteld gister aan de DA dat die bult weg is.
voor hetzelfde geldt verteld ie dan de uitslag van utrecht niet vandaag (stel er staat idd dat het verdacht is) maar zegt ie dat alles idd goed is, wat ook te verwachten was omdat de bult al weg is.
ik vertrouw ze echt niet meer, dus ben idd heel benieuwd ;D ;D ;D
Door Lupa
Lupa schreef: groeit zo een bult niet te snel om een enge bult te zijn?
Mischin is het vocht ophoping doordat er iets vreemt in gegaan is, een zaadje bv, of vuilgheid.
ik zou wel het even laten na kijken.
vochtophoping is ook een onsteking! :'( :'(
ik wil ook een vriezertje! >:(
Door qyan
Lupa schreef:

vochtophoping is ook een onsteking! :'( :'(
ik wil ook een vriezertje! >:(
maar maar, dan heb ik zelf geen vriezer meer en kan eindelijk groot inslaan nu :'(
mag het ook wat anders ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door