Moderator: Lizzy
Truus schreef: Ja ik weet dat je geweest bent en zo bedoel ik het ook niet hoor, je doet alles voor Loebas
![]()
Jojo schreef: Jeetje, ik lees net je hele topic. Het gaat waarschijnlijk inmiddels al weer de goede kant op, anders had ik je de tip nog willen geven om arnica te gebruiken (inwendig)! Ze raden het bij mensen ook aan in de plastische chirurgie, tegen zwellingen, blauwe plekken, bloeduitstortingen enz. Ik heb het Joey ook gegeven, ben al een week voor zn castratie begonnen.. Op zn lege zakkie heb ik erna ook wel met hydrocortiderm gesmeerd, maar het viel allemaal erg mee met de blauwe plekken gelukkig. Hij had juist weer meer gedonder met het wondje, zn lichaam werkte tegen de inwendige hechtingen dus dat bleef maar ontstekenarnica krijgt hij al (zit in Traumeel) maar in elk geval bedankt![]()
Femke schreef: arnica krijgt hij al (zit in Traumeel) maar in elk geval bedanktOw, sorry, dat wist ik eigenlijk niet, dacht dat traumeel een opzichzelf staand 'iets'was![]()
tieneke schreef:Was niet gewoon de ligatuur, waarmee de zaadstreng en bloedvaten onderbonden worden, afgegleden? Dat gebeurt incidenteel en dan moeten ze met spoed doogestuurd worden en moet het bloedvat opnieuw afgebonden worden.
Door de veearts was er iets geraakt volgens de Medische Faculteit.