Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Joke Miedema schreef: Dank je! Ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerd  ::)
ik wel maar wist niet meer precies wat ......dus voor mij ook weer een opfris moment.  ;D
Door Lizzy
Kruimel schreef: Dus het is als gevolg van schade aan de blaaswand? Dat begrijp ik tenminste uit 'degeneratie van de epitheelcellen'.
En hoe ontstaat schade aan de blaaswand?
Door ~Joke~
En ze heeft ws langdurige blaasontsteking gehad zonder dat de da en ik er erg in hebben gehad. Ik betwijfel ook of ze wel lyme heeft gehad, volgens mij was het de blaas. Wat het zo moeilijk maakte was dat haar gewone opgevangen urine steeds 'schoon'was.
Door Amaryllis
Tis weer een verhaal zeg, maar wat fijn dat er geen ontstekingscellen zijn gevonden en de ph waarde goed is.pffff was wel lange weg zeg.

Zoals hier al genoemd lijkt het mij ook dat de evt.schade aan de blaaswand zal komen door de zuurgraad van de urine en de bacterien die er hiervoor wel waarschijnlijk zaten.Nou hoop dat je nu eindelijk een traject in kan naar goede gezondheid, heel veel sterkte.
Door ~Joke~
We zijn weer voor controle geweest en Kyra's muts is rustig van binnen! We mogen nu de propalin gaan afbouwen, ze blijft wel op de Incurin staan!
Door ~Joke~
Even een update:
Anderhalve week geleden heeft Kyra bio-resonantie gehad. Er werd een narcose blokkade , verklevingen en urineweg problemen gevonden. Kyra is behandeld en ik mocht in 10 dagen de propalin afbouwen. Morgen en overmorgen nog een lage dosis propalin en dan mag ze zwemmen zonder bandjes  :D :D
Ze is kurkje droog en verliest geen bloed meer!! Ze blijft wel aan de Incurin [oestrogenen, een half tablet per dag]
Door Lizzy
Joke Miedema schreef: Even een update:
Anderhalve week geleden heeft Kyra bio-resonantie gehad. Er werd een narcose blokkade , verklevingen en urineweg problemen gevonden. Kyra is behandeld en ik mocht in 10 dagen de propalin afbouwen. Morgen en overmorgen nog een lage dosis propalin en dan mag ze zwemmen zonder bandjes  :D :D
Ze is kurkje droog en verliest geen bloed meer!! Ze blijft wel aan de Incurin [oestrogenen, een half tablet per dag]
Wauw, je meent het niet! Sjeetje Joke, dat zou echt een prachtig resultaat zijn!
Door Lizzy
[quote="Joke Miedema"]
Geweldig he? Ik ben zo blij! Eindelijk resultaat!
[/quote]

Het is echt geweldig ja. En spectaculair ook! Ik hoor toch steeds vaker heel positief nieuws over de bio-resonantie!
Door ~Joke~
Ik stond er zelf nogal sceptisch tegenover en had om acupunctuur gevraagd, maar de da vond bio-resonantie beter bij dit soort klachten.
as Dinsdag ga ik met Penny [voor de terugkerende verstoppingen], ik hoop dat het bij haar ook zo'n goed resultaat op gaat leveren!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door