Joke Miedema schreef: Dank je! Ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerdik wel maar wist niet meer precies wat ......dus voor mij ook weer een opfris moment.![]()

Moderator: Lizzy
Joke Miedema schreef: Dank je! Ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerdik wel maar wist niet meer precies wat ......dus voor mij ook weer een opfris moment.![]()
Kruimel schreef: Dus het is als gevolg van schade aan de blaaswand? Dat begrijp ik tenminste uit 'degeneratie van de epitheelcellen'.En hoe ontstaat schade aan de blaaswand?
Lizzy schreef: En hoe ontstaat schade aan de blaaswand?veelvuldig/langdurige ontstekingen, gruis
Joke Miedema schreef: Even een update:Wauw, je meent het niet! Sjeetje Joke, dat zou echt een prachtig resultaat zijn!
Anderhalve week geleden heeft Kyra bio-resonantie gehad. Er werd een narcose blokkade , verklevingen en urineweg problemen gevonden. Kyra is behandeld en ik mocht in 10 dagen de propalin afbouwen. Morgen en overmorgen nog een lage dosis propalin en dan mag ze zwemmen zonder bandjes![]()
![]()
Ze is kurkje droog en verliest geen bloed meer!! Ze blijft wel aan de Incurin [oestrogenen, een half tablet per dag]