Heeft bij de DA geen andere seizures gehad vandaag, dus dat was goed bericht!
Ik wilde net met de DA over eventueel wel of niet pheno gaan praten, en toen kwam er mensen met 'n spoedgeval binnen hollen die gelijk geholpen moest worden...dus misschien 'n makkie voor mij...want ik hoefde niet te besluiten wat ik wilde doen....nu maar hopen dat Tor zich in ieder geval tot Maandag rustig houd, en dan kunnen we verder besluiten..
Hij drinkt wel heel veel,maar dat mag..en hoewel hij maar 'n paar uurtjes is weg geweest vond hij dat alles weer opnieuw besnuffeld moest worden, en nu ligt ie heerlijk relaxed 'n tukkie te doen.
Maar toch goed dat het bloedonderzoek geen abnormale dingen toonde. Laat ons hopen dat het éénmalig was!Ja..ergens wel fijn dat alles normaal is...maar wanneer de lever of nierwaardes erg afwijkend waren geweest, dan had DAT dus 'n aanleiding van de seizures kunnen zijn...nu toont het bloed niks vreemds. maar er is toch ergens in 't lichaam iets dat de kortsluiting veroorzaakt..maar wat?
IK kan alleen maar 1 dag tegelijk nemen, en elke dag zonder 'n seizure is 'n goeie..
Ik hoop ook echt dat er geen andere meer zullen komen,maar ik kan niet garanderen..alleen maar afwachten..
Maar ik ben allang blij om Tor weer thuis te hebben, en hij is NU op DIT moment gewoon dezelfde dondersteen als 'n paar dagen geleden!