Zag het ontstekinkje er gisteren al stukker beter uit dan donderdagavond, toen ik er net zalf op wilde doen, bleek het er weer heel wat minder goed uit te zien. Ze had er duidelijk stevig aan zitten likken en het ziet er nu heel rood en toch weer wat dikker uit. Er zit zeg maar een hard schijfje onder. Het is niet alleen het plekje waar de ontsteking zat dat rood is, maar ze heeft zo te zien het hele litteken even goed onderhanden genomen. Er zit een klein gaatje daar waar ze er een hechting uit had gebeten, en daar moest ik van de da antibioticazalf in spuiten. Er komt geen pus uit het gaatje en het gaatje is zich langzaam aan het sluiten.

Ze is verder gewoon vrolijk, en ze heeft ook normaal gegeten. Omdat bovenmatig likken me niet goed lijkt en ze ook de zalf er af likt, heb ik haar nu toch maar weer een pakje aan gegeven. Daarnaast heb ik haar propolis gegeven.
Kijk nu maar even aan wat ik morgen doe. Ik heb morgen training met Nena en Stan en ik moet puppycursus geven. Omdat ik daar wel een groot deel van de dag mee zoet ben en Edo er niet is, was de planning om Boefje mee te nemen. Maar als ze niet in orde is, dan ga ik niet de hele dag daar blijven.