Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
ine schreef: Hoe is het nu, Dory?
Alles rustig?
Ja....'t gaat vrij goed...met wakker worden had ze gelukkig 'n normaal smoeltje, maar later werd het om en op die klein snee weer opgezwollen.
Ik doet er maar warm washandje op voor de circulatie beter te maken.
Hoorde ook van iemand die in 'n clinic werkt, dat het lichaam soms de lege ruimte (die is ontstaan nadat de tumor er uit is gehaald) dan vaakt die ruimte met vocht weer op probeerd te vullen...niet zo heel ongewoon dus.
Ik hou 't in de gaten...
Ze eet goed en heeft gelukkig eindelijk weer is gepoopt sinds donderdag :-\
Thanks voor alle goeie gedachtes.. :-*
Door Cathelijn
fijn dat het iets beter gaat. :-*

Al is het niet helemaal hetzelfde, maar toen ik aan mijn kaak was geopereerd, leek het de eerste dagen ook alsof ik de bof had. In ernstige mate :-\.
Er is ook flink in gepord en gedaan natuurlijk!
Van mijn moeders borstoperatie heb ik ook geleerd, dat leegzuigen niet echt werkt. Het loopt dan toch weer vol.
Hopelijk trekt het snel uit zichzelf weg :-*
Laatst gewijzigd door Cathelijn op ma 06 feb 2006, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door herder_lover
ja idd er kan een soort vochtopeenhoping ontstaan. Niet alleen omdat het gezwel weg is, maar ook doordat er flink is geklooid natuurlijk. Soms trekt het zelf weg, soms moeten ze het leegtrekken met een naaldje. Is heel normaal... moet alleen wel opletten dat het niet heel erg vol raakt en opzet ivm verband/kraag... zeker in nek oppassen voor opzetten :-\

sterkte en ben blij te horen dat het iets beter gaat :-*
Door 202spots
Net belde de DA met de biopsy resultaat...
de thyroid en de lymphnode zijn alle twee thyroid carcinoma's....kwaadaardige cancer
Had er al half op gerekend maar nou dat 't echt zo
is valt 't zwaar tegen..... :'( :'( :'(

Hoop nou dat 't niet verspreid is...
Door Ine
202Spots schreef: Net belde de DA met de biopsy resultaat...
de thyroid en de lymphnode zijn alle twee thyroid carcinoma's....kwaadaardige cancer
Had er al half op gerekend maar nou dat 't echt zo
is valt 't zwaar tegen..... :'( :'( :'(

Hoop nou dat 't niet verspreid is...
Rot Oceaan! >:(
Dory, wat moeilijk voor jullie! :-\
Wat zou ik nu graag bij je zijn!
Laten we hopen, dat het niet uitgezaaid is!
Ik bid voor jullie! :-* :-* :-*
Door margreet
Hè Dory wat een rot bericht zeg,ik schrik er van :'(
Is er wel kans dat ze alles weggehaald hebben zodat ze verder gewoon nog een aantal jaren meekan ???
Door herder_lover
ach nee!!!! Sh*t zeg! En wat zijn nu de prognoses? Ja klinkt heel klinisch maar zo bedoel ik het niet hoor Dory!!
He wat balen meid.... ik wens je erg veel sterkte hiermee. Ja je kan er wel op rekenen maar het bevestigd krijgen is wel een ander verhaal :(

sterkte en ik zal voor jullie blijven bidden :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door