Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
sylvia schreef: Net kwam ik thuis van de BP wandeling en Eden stond kwispelen aan de deur :D
Dat is een lekker thuiskomertje :D
Ben blij voor je :-*
Door sylvia
Karin & Pyrs schreef: MOOI !
Ga je haar nu ook Spier Support geven ?
Ja ik ga ook spiersupport geven, jammer genoeg heb ik geen bad anders zou ik haar ook lekker in een warm bad laten zwemmen , nu doe ik haar maar de badjas van Margreet aan en ga ik alleen met haar rondjes lopen. Hopenlijk wordt het snel warmer weer
Door gonny
sylvia schreef: Net kwam ik thuis van de BP wandeling en Eden stond kwispelen aan de deur :D
:D Dat is natuurlijk écht een lekker thuiskomertje!!! :-* :-*
Door sylvia
[quote="Angelique"]
Dat is een lekker thuiskomertje :D
Ben blij voor je :-*
[/quote]

ja heerlijk, ze lag net in de bench en de laatste tijd moest ik haar daar uit trekken en dan was ze gewoon slap , nu zeg ik gewoon"kom Eden , naar buiten! en ze staat op en loopt gewoon mee :D :D :D :D er is een wereld van mijn schouders gevallen
Door Femke
[quote="sylvia"]
ja heerlijk, ze lag net in de bench en de laatste tijd moest ik haar daar uit trekken en dan was ze gewoon slap , nu zeg ik gewoon"kom Eden , naar buiten! en ze staat op en loopt gewoon mee :D :D :D :D er is een wereld van mijn schouders gevallen
[/quote]

nou dat geloof ik best!!

Ben blij voor je hoor, en geef Eden maar een dikke :-* van me!
Door sylvia
Ik had er de laatste dagen echt een hard hoofd in, als ik haar uit de mand wilde halen dan sloeg gewoon haar koppie om , volgens mij om de klap van het optillen te compenseren, in iedergeval werd ik er niet vrolijker van :-\
Ik heb er gewoon slecht van geslapen, ik was er helemaal niet op voorbereid dat het misschien niet meer zou gaan, het is voor mij ondenkbaar dat Eden er nu al niet meer zou zijn.
Gelukkig dus dat ze weer kracht krijgt, ik ga haar trainen en ze krijgt spiersupport en vit B en sint janskruid en niet te vergeten Reiki.
Door tieneke
[quote="sylvia"]
Net kwam ik thuis van de BP wandeling en Eden stond kwispelen aan de deur :D
[/quote]
Brrrraaaffff :P
Door Doedels
[quote="sylvia"]
Ja ik ga ook spiersupport geven, jammer genoeg heb ik geen bad anders zou ik haar ook lekker in een warm bad laten zwemmen , nu doe ik haar maar de badjas van Margreet aan en ga ik alleen met haar rondjes lopen. Hopenlijk wordt het snel warmer weer
[/quote]Zou een warme lamp niet helpen?
Wat heerlijk trouwens dat ze zo goed gaat!
Door sylvia
Iki wil haar niet op een warmtekussen leggen omdat ze het dan heel erg koud krijgt als ze eraf komt en het buiten helemaal een crime wordt met de kou. Buitendat hebben Amerikanen het snel te warm.
Door Nitus
Wat fijn dat het weer beter gaat! Succes met het trainingsprogramma ;). En ik duim al weken voor warmer weer... ;D
Door Ine
In de bar had ik gister al gereageerd, maar nu hier ook even.
Hoe ging het vandaag? Is de vooruitgang toch doorgezet?
Ik hoop het echt, voor Eden en voor jou! :-*
Door sylvia
[quote="ine"]
In de bar had ik gister al gereageerd, maar nu hier ook even.
Hoe ging het vandaag? Is de vooruitgang toch doorgezet?
Ik hoop het echt, voor Eden en voor jou! :-*
[/quote]

JA het is echt heel erg verbeterd, ik hoef haar niet meer omhoog te helpen :D
Door crutz
[quote="sylvia"]
JA het is echt heel erg verbeterd, ik hoef haar niet meer omhoog te helpen :D
[/quote]

GEWELDIG ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door