Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hart755
ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen dat het nu allemaal weg is maar ze dacht het wel want er was niks meer te zien.

maar pim heeft al wel zijn bakje lekker leeg gegeten. ;D

en ine je krijgt de groeten.
Door Sonja
Fijn dat het goed gegaan is en dat hij alweer eet. En we gaan er gewoon van uit dat het weg is en weg blijft!
Door Ine
Hart755 schreef: ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen dat het nu allemaal weg is maar ze dacht het wel want er was niks meer te zien.

maar pim heeft al wel zijn bakje lekker leeg gegeten. ;D

en ine je krijgt de groeten.
Wanneer moeten jullie voor controle? En moet dat bij haar?
Mooi zo, dat hij alweer eet! 8)
Fijn, dat het nu achter de rug is!
En nu op naar de 30ste!! Ze komen allemaal! 8)
Door Mariska
Wat fijn dat het allemaal achter de rug is en dat het goed gaat met Pimmetje. Geef hem een dikke knuffel :-*

Groetjes van Mariska
Door Jolly
ine schreef: Wanneer moeten jullie voor controle? En moet dat bij haar?
Mooi zo, dat hij alweer eet! 8)
Fijn, dat het nu achter de rug is!
En nu op naar de 30ste!! Ze komen allemaal! 8)
In principe hoeven we niet op controle langs te komen, wel zou ze graag even over 2-3 weken horen hoe het gaat per telefoon.
Natuurlijk als we toch denken dat het niet helemaal goed gaat door bijv veel ooguitvloeiing o.i.d, dat we dan wel een afspraak maken.

Oww ja, ze drukte me ook op het hart om aan iedereen met dit soort oogaandoeningen, te melden dit toch meteen door een specalist te laten doen.
Ze was nu wat langer bezig (ik vond het nog snel) omdat het al een keer gedaan was en dan is het altijd al wat moeilijker.
Daardoor kan ze ook niet zeggen of het 100% weg is.

Over het eten, ja dat was binnen 2 tellen weg. :o
Pim kreeg 125 gram fytomix en een 100 gram lam/rijst oww ja en de ongeveer 20-25 gram rundergehakt wat over was van lasagne maken, Chasey kreeg de rest van de 100 gram rundergehakt, de 125 gram fyto en 400 gram lam/rijst.

We moeten 3-4 keer per dag zalven voor 7-10 dagen met Cavasan oogzalf en Pim mag een week niet zwemmen en eigenlijk moet hij 2 dagen aan de lijn uitgelaten worden. Dat gaat vandaag wel, maar morgen dus niet, omdat ik echt geen vrij kan krijgen en meenemen is ook geen optie.
Natuurlijk let mijn schoonvader altijd goed op, maar is niet zo streng erop zoals ik.
Peter kan ook niet vrij krijgen.

Voor de 30ste, Jipiie leuk oww gezellig zeg, dat is echt gaaf, dat word dan mooi familiefoto maken.

Oww en nog ff een update qua gewicht, Pim weegt nu 24 kilo precies
Laatst gewijzigd door Jolly op wo 12 okt 2005, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
foto van Pim net 5 minuten binnen en meteen al weer speeltje willen pakken
Afbeelding ziet u allen zijn verbandje

foto Pim proberen te slapen
Afbeelding

Foto Pim geschoren pootje
Afbeelding

De 1ste 2 foto's zijn van gisteren bij mijn ouders en de laatste is van net hierzo bij osn zelf thuis, meneer is alweer zo opgeknapt dat hij prompt in mijn nek sprong.
Laatst gewijzigd door Jolly op wo 12 okt 2005, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
Jolly schreef:
De 1ste 2 foto's zijn van gisteren bij mijn ouders en de laatste is van net hierzo bij osn zelf thuis, meneer is alweer zo opgeknapt dat hij prompt in mijn nek sprong.
Familietrekje ;) ;D ;D ;D
Fijn Jol, goed om te lezen! :-*
Door Charlie Angel
Wat fijn dat alles goed is gegaan, nu hopen dat echt alles weg is.
Wat zal die arme Pim een honger gehad hebben zeg. :D
Geef hem maar een lekkere knuffel. :-*
Door conleeuw
ik vindt dat Pim er goed uitziet, en zo te horen voelt ie ook prima, en wat een nette kleine scheerplekje zeg. ;)
Ik ben blij dat het zo goed gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door