Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Het klinkt toch heel hoopvol nu!
Ik hoop dat ze haar eten en drinken binnen kan houden en dat ze dan weer lekker naar huis mag!
Door sheba
te gek dat het al beter met haar gaat :D nu maar hopen dat ze morgen naar huis mag ;Dheel veel sterkte
en dat je toch nog een beetje kan slapen vanacht ;)
we duimen voor je groetjes olga bart tom en sheba ;D ;D
Door Ine
Wat fijn, dat het lijkt de goede kant op te gaan! :-*
Hier brandt nog steeds een kaarsje voor Cis op een goede afloop.
Door Charlie Angel
Wat fijn dat het wat beter met haar gaat en dat je haar toch even hebt kunnen zien en knuffelen. Ik blijf voor Cis en jou duimen dat ze weer helemaal opknapt en weer gauw naar huis mag. :-*
Door ducktails
He Dory , wat naar! lees het nu pas. gelukkig knapt het wat op!
Het lijkt wel een beetje op de galsteenaanvallen van mijn man.
Mijn man had galstenen en op een gegeven ogenblik zijn de galstenen voor de uitgang van de pancreas gaan zitten met alle gevolgen van dien.
De sappen van de pancreas sloegen naar binnen en verteerden daar de boel! een dikke pancreatitis!
Maar de galblaas is eruit gehaald en hij is nu weer beter.
Hebben honden ook een galblaas? Dalmaten hebben toch snel last van stenen? misschien ook in het spijsverteringskanaal?
iets om over na te denken??
beterschap verder!
Laatst gewijzigd door ducktails op vr 09 sep 2005, 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
Tjee Dory, ik lees dit nu pas allemaal :-[ Meis, wat een zorgen. Gelukkig ziet het er nu naar uit dat het allemaal goed gaat komen en Cis weer gauw bij je thuis is. Ik duim er in ieder geval voor! Veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor Cis :-*
Door Lizzy
Hi Dory, wat onwijs fijn dat het ietsjes beter met Cis gaat!!! YES!!!

Ik zit hier in het boekje van Ian B te lezen (The Barf Diet) en daar staat dat je beter geen lam meer kunt geven en over moet switchen naar the lean version of barf. Verdubbel de hoeveelheid groentes, halveer de hoeveelheid bot, maal het vlees en geef 3 of 4 kleine porties per dag. Verder staat er "keep stress to a minimum and add digestive enzyme supplement to the food. By doing that you will not only avoid pancreatitis, you will ensure longevity and health for your dog".

Ik zou zeker kijken of je aan vlees van wilde dieren kunt komen. Dat is veel minder vet. Ook biologisch vlees is minder vet.

Veel liefs en hugs for Cis!
Door Ivonne
wat een verhaal zeg :o en wat zit je dan in de rats.... een ziek huisdier is zo sneu.

Dikke kus en ik hoop dat het heeel snel weer voorbij is
Door K@rin
tjonge jonge, ben je 2 dagen niet op BP .......
Dat is dan wel ff heel anders gelopen met Cis ....... Geen klein griepje dus :'(
Gelukkig gaat het weer wat beter met haar.
Heel veel beterschap gewenst voor Cis en natuurlijk een hele dikke HUG voor als je haar weer ziet !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door