Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Getsie, arme Joop. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Het is zo'n prachtig beest :-*
Laatst gewijzigd door jeanne op ma 05 jan 2004, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Jeetje Ine is het nou nog steeds niet over !?!?! Gelukkig kan je zo snel bij Dorit terecht.

Sterkte met Joop, hopelijk is het niet iets onbehandelbaar voor Dorit!
Door Truus
Ine schreef: Niet met Tannetje, maar met Dorit, van Kreupeldier.
Daar ga ik vrijdag naar toe! ::)
Is hij nog zo stijf als gisteravond?
Door willy
Hoi Ine,
Lees net het hele verhaal van Joop. Jeetje meid wat kl*te. Ik hoop dat het onderzoek vrijdag wat uithaalt en natuurlijk dat het niets ernstigs. Wij duimen en denken aan jullie.
Knufffels Willy en Denzel.
Door ine
Zo, ben net terug van Dorit!
De rug van Joop stond helemaal scheef, deze heeft ze recht gezet. Midden op de rug had hij een plek, die leek op een hernia. Z'n nek was erg veel aangetrokken, dat had ze goed gezien, die correcties zijn dus niet jofel voor een hond!
Hij mag voorlopig alleen als een paard in een tuig uitgelaten worden, hooguit 20 min. per keer. Gewoon laten trekken, is goed voor de bespiering voor.
Voor het uitlaten krijgt hij een kleine massage bij de bovenarmen en bovenbenen, zeg maar!
Over 14 dagen terug! Donderdag 22-1.
Ze vond het een fantastisch mooie hond!! ;) ;D
Door Paul_Barte
Hopelijk krijgt Dorit onze Joop weer op de been (letterlijk en figuurlijk!!).

Het begint een soort rage te worden geloof ik al die achterhand problemen :-\
Door margreet
Hoi Ine fijn dat ze in ieder geval iets gevonden heeft dan weet je tenminste wat er aan de hand is.
Heeft ze ook enige voorspelling kunnen doen over de definitieve afloop???kan ze hem helemaal van zijn pijn afhelpen?
Ik hoop voor Joop van wel hoor het is een kanjer.
Door Lizzy
Hoi Ine, en nou maar hopen dat Joop zich steeds beter gaat voelen! Het kan zijn dat hij zich de komende 2 dagen niet zo goed voelt he..., omdat alles is goed-gezet. Moet jij hem nu ook rustig houden? (Verboden te springen enzo).

Groetjes, Lizzy
Door Truus
Hoi Ine,
Gelukkig wet je nu wat Joop heeft en wat er aan te doen is zeg. Je had het dus al vroeg in de gaten dat er iets was ;)
Geef ontstuimige Joop een knuffel en.....uitlaten als een paard in een tuig ??? ;D
Doe dan een hooizak, zonder hooi maar met ''Barf'' erin,
om z'n hals, dan loopt hij misschien wat langzamer ;D
Groetjes.
Door sylvia
Komt natuurlijk van al die mensen die hij ondersteboven probeert te kegelen op de wandelingen,en de komplete bomen die hij uit het water probeert te aporteren :o
Door ine
Ja Lizzy, aan de lijn, met tuig uitlaten. Hij moet trekken, om z'n spieren te trainen! Daarbij wordt dus mooi niet aan mijn spieren gedacht :-\ Weet iemand een goede therapeut voor mij? ;)
Joop mag wel rennen, maar geen trappen lopen, niet in de auto springen en alles rechtuit. Geen balletjes, stokken etc.
Ik ging dus bij Dorit voor de ingang van de auto staan, om Joop rustig erin te helpen. Mooi niet, hij komt aan en springt tegen mij aan en direct de auto in. Ik ging vanwege zijn sprong dus automatisch opzij! ;)
Paul, dat scheef staan, schijnt veel bij labradors voor te komen! Hij past zich daaraan aan, met daardoor vermoedelijk die hernia midden op de rug!
Sylvia, ik gaf mezelf de schuld van die nek, maar idd. die gek houdt nergens rekening mee en kan het ook zichzelf aangedaan hebben! :-\ :-[ ???
Door Truus
Ine schreef:
Joop mag wel rennen, maar geen trappen lopen, niet in de auto springen en alles rechtuit. Geen balletjes, stokken etc.

??? Hoe moet dat nou met Joop :-\ juist hij is een enorm
druk baasje. Harry zei het ook nog laatst na de Barfwandeling ;) Wil alles bijhouden, loopt van voren naar achteren en maakt veel wendingen in volle gallop,
Houdt die maar is in toom :(
Het is toch wat he Ine.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door