Ik denk dat je het je echt niet verbeeldt dat Ziva ontspannender loopt.

Laten we hopen dat hiermee van haar klachten af komt.
Moderator: Lizzy
sam28 schreef:Ah, dankje voor de tip!Klinkt goed, fijn!!
Ik heb het idee -maar misschien is het placebo omdat ik dat heel graag wil zien- dat Ziva ontspannender loopt. Haar bek gaat vaak naar een spleet als ze pijn heeft en als geen spleet zie ik toch spanning.
Gister met naar buiten gaan had ik al het idee dat ze grotere stappen zette en vanochtend had ze echt een ontspannen bekkie. Ze ligt ondertussen weer diep te slapen.
Misschien beeld ik het me in natuurlijk maar ik heb echt het idee dat ze relaxter is en sinds we terug zijn uit Vianen wil ze haar kurkumapasta ook niet meer.
sam28 schreef:Wat onwijs fijn dat je er zo mee geholpen bent! Anne Marie is echt top! Ze had het vandaag al over iemand die geweest was met moeder en dochter dalmatier. Waren jullie dat? Ze vond dat ze er ook al zo goed uitzagen, net als ziva.Ik ben niet met een dochter van Bisq geweest maar we hebben het wel over Fritzi gehad (ik heb gevraagd of Anne-Marie preventief iets zou kunnen met Fritzi, met haar platvoet en dan vooral de gevolgen die dat heeft voor de rest van haar lichaam). Maar ze zou het ook over Lineke kunnen hebben, Lineke heeft daar gewerkt en komt daar ook.
Ik ben vandaag voor de vierde keer geweest. De foto's zijn van na de behandeling. Ze is helemaal blij en pijnvrij. Het was na de eerste afspraak heel goed. Na de tweede keer zijn we snel tergg geweest en had ze echt een terugval. En na de derde keer en nu weer gaat het eigenlijk heel erg goed. Ik moet eind april nog een keertje komen.
Lizzy schreef:Ik ben niet met een dochter van Bisq geweest maar we hebben het wel over Fritzi gehad (ik heb gevraagd of Anne-Marie preventief iets zou kunnen met Fritzi, met haar platvoet en dan vooral de gevolgen die dat heeft voor de rest van haar lichaam).En wat zei ze over Fritzi's tenen?
Lizzy schreef:Ik vind dat Sam er echt blij uit ziet hoor Sam! Echt een blij ei!Dankje
sam28 schreef:Ja. Ze vroeg me natuurlijk of Fritzi ergens last van heeft. Nou ja, ze heeft een platte voet maar ze redt zich uitstekend. Ze rent, ze speelt, ze loopt niet mank, ze doet gek. Dus van wat ik er van kan zien heeft ze er geen last van.![]()
![]()
Wat fijn dat ze je op deze manier geholpen heeft en het goed voelde.![]()
Ik vind het "nieuwe gewoon" wel heel goed gevonden en ook wel waar.