Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

mia doet nog niet lekker, maar toch...zonder die koorts zou je denken dat gewoon ok is op wat hangerig soms na...
vandaag mega veel visite en ging toch goed op wat enkele blafjes en grommen na tegen neiuwe mensen :-*
ben trots op dr, ze is van zover gekomen die lieve meid :D
Door conleeuw
jeetje Danielle, ze houdt je wel bezig zo, ik weet het niet hoor, gewoon misschien nog een keer bloed laten prikken, echo van de buik, dus baarmoeder checken, of het allemaal wel schoon en mooi is.... verder zou ik ook niet weten wat je zou kunnen beginnen, wel moeilijk zo'n hond die op en af is, maar als ik het goed lees is ze niet helemaal goed geweest sinds de puppies
hmmm nee niet echt...
ze heeft het 4 dagen echt heel ziek geweest, nu is gewoon steeds wisselend...
ze is ook super mama, ruimt alles op van ze, is waaks, ze is niet super fit maar ook niet heel erg slecht...

ik denk dat ik ook gewoon nog keertje ga laten checken...
net als vandaag ze eet best veel gras, denk ik hmmm.zal er dan toch iets zijn met darmen of zo...
maar ze heb vandaag toch ruim kilo vlees op dus misschien wil ik wel te veel en is ze gewoon even niet lekker nog en herstellende.
Jakkes, naar allemaal Danielle  :-\ sterkte en beterschap!

Ik bedenk ineens, ik heb zoiets gehad toen ik zwanger was, koorts-geen koorts-weer koorst enz en eigenlijk niks te vinden. Bleek achteraf listeriose te zijn geweest. Zou er zo iets aan de hand kunnen zijn, een of andere zeurende wisselende infectie?
Mevroi Kruim schreef: Jakkes, naar allemaal Danielle  :-\ sterkte en beterschap!

Ik bedenk ineens, ik heb zoiets gehad toen ik zwanger was, koorts-geen koorts-weer koorst enz en eigenlijk niks te vinden. Bleek achteraf listeriose te zijn geweest. Zou er zo iets aan de hand kunnen zijn, een of andere zeurende wisselende infectie?
ik weet niet wat dat is ga even googlen maar heb ook idee dat ze gewoon infectie/ontsteking heeft maar niet erg, maar niet weggaat door de ab enz
Listeriose is franse-kaas-ziekte, de bacterie kwam nog al eens voor in rauwmelkse zachte franse kaasjes. Daar had ik het niet van maar ik woonde midden tussen de boeren op het Grunninger platteland en onder boerderijdieren waart het ook nogal rond. Is verder niet een hele erge ziekte, alleen kan de bacterie door de placenta heen en zo de baby ziek maken. En dat was ook gebeurd, kindje is helaas veel te vroeg geboren en overleden.

Ik noem het voorbeeld omdat het ook zo'n ondefinieerbare zeur-ziekte was, huisarts had geen idee, ab deden we niet vanwege zwangerschap en ik was ook niet erg ziek, alleen 's ochtends koorts die overdag weer afnam, heel raar. Dus ik dacht, misschien heeft Mia ook zo ergens een zeurderige infectie die niet reageert op de AB of waarvan steeds restjes overblijven. Kan bv bij gebitsontstekingen of abcessen oid.
ach wat verdrietig olga :(

maar wat ik wel dacht is ik heb laatst een tand gevonden, hier in de keuken waar mia dus zit met dr pups en aangezien volwassen tand leek, maar nog jong ( mia is nog erg jong ) dacht ik hmmm misschien van mia...maar kon niets vinden en ze had al dr tanden nog :-\
inmiddels is mia dus bij de pups weg sinds van de week, ze wilde er niet meer bij, het gaat gewoon niet goed met dr.
ze lijkt wel depressief of zo...ze zakt soms door dr achterpoten en trilt steeds en heeft nu ook 2 soort hotspot achtige plekken op dr heupen..
ik weet t even niet meer, soms ben ik bang dat ze gewoon in elkaar dondert, eten wil ze ook nog maar net... :-\
Door miruske
wat raar!!! het eerste wat ik dacht was eclampsie maar dat zou toch wel opgemerkt zijn. Als je haar nog steeds zou willen koelen: Ik heb zon koelmat. Die laat je water opzuigen en dan leg je hem in de diepvries en dan is ie dus heel lang koud, maar die dingen heb je ook in halsband vorm.

Hoe gaat het met de pups? Zijn die allemaal gezond en wel? En ze zogen niet meer toch? Wat raar joh dat de hond dan niet opknapt. Ik vind het echt heel raar en heel naar. Ik hoop snel te lezen dat het beter gaat
Door Lizzy
danielle1980 schreef: inmiddels is mia dus bij de pups weg sinds van de week, ze wilde er niet meer bij, het gaat gewoon niet goed met dr.
ze lijkt wel depressief of zo...ze zakt soms door dr achterpoten en trilt steeds en heeft nu ook 2 soort hotspot achtige plekken op dr heupen..
ik weet t even niet meer, soms ben ik bang dat ze gewoon in elkaar dondert, eten wil ze ook nog maar net... :-\
Dit klinkt niet lekker :-\
Is het een idee om naar een osteopaat te gaan?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door