Moderator: Lizzy
Hope schreef:fijn dat je nu iets weet, en enorm balen van je spullen...niet grappig...
Wat ik me nog steeds afvraag is of het immuumsysteem niet gewoon op zijn gat ligt door de entingen. Ik blijf het namelijk raar vinden dat hij zo kort na die enting is begonnen met jeuken. Ik ben dus ook erg benieuwd naar al jullie tips om dat immuumsysteem een boost te geven. Supplementen zijn ook welkom. Eigenlijk alles![]()
Hope schreef: Vraagje.Nee.
Onze paarden eten al een een omega 3-6-9 mix. Het hoofdbestanddeel is kokosolie. Verdere ingrediënten zijn soja-olie en lijnzaad-olie. De verhouding 3-6-9 is optimaal en alle oliën zijn amper bewerkt.
Zou dit ook wat voor Nelson kunnen zijn, met name vanwege zijn uitgebalanceerde verhouding en weinige bewerking?
pike schreef: Maar ik vraag me inderdaad dus ook af, als je die dingen droogt in de oven dan komt het vocht weer vrij in je keuken waardoor het toch weer je huis doortrektWij hebben in een kast in de gang altijd een vochtvreter van de action staan. Dingen kosten € 1,50 (ongeveer) en zijn inclusief een extra navulling. Losse navullingen kosten nog geen euro. En ze werken super!![]()
We hadden vroeger van die "traditionele" vochtvreters staan, dan gooide je gewoon het opvangbakje voor het water leeg. Het spul zelf werd wel smerig, moest natuurlijk regelmatig vervangen worden en was niet echt goedkoop.