Hydrotherapie wekt goed voor spieren en gewrichten. Het is onbelaste beweging.
Als er wervels scheef zitten moeten die eenvoudigweg rechtgezet worden. Dan werkt het snelst.
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Truus?!? Of was ze een weekendje weg?Nee, verdriet in de buurt. Zal wel veel bij de ouders van die overleden jongen zitten!
avalon schreef: Dit weekend was ze toch weg ??? Ze waren toch hun trouwdag vieren ???Oeps, is dat zo? Ze is al zo'n tijd niet meer geweest!
Ze zitten in centerparcs omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.
avalon schreef: Dit weekend was ze toch weg ??? Ze waren toch hun trouwdag vieren ???Klopt als een zwerende vinger
Ze zitten in centerparcs omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Lupa schreef: ik ben naar tannetje geweest voor acupuntuur, mijn ogen zagen wat ze zagenJa......en wat zag je?![]()
Lupa schreef: ik zag dat Tika wat stram liep anders dan anders, als of ze nogsteeds pijn had, het voelde voor me dus niet goed, ik ben smiddags naar tannetje geweest 9en geloof me ik had niks met acopuntuur) en s'avonds lag Tika boven op zolder heerlijk te rollenbollen zoals ze altijd doet als ze gelukkig isDat klinkt wel heel goed ! Ik wacht nog even af omdat hij nu geen medicijnen meer heeft en ga even kijken hoe het verder gaat. Het is wel een optie natuurlijk.
luca schreef: Geef hem maar een dikke knuffelZal ik doen![]()