Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
Evelyn schreef: Vandaag gaat het dan gebeuren. Ik voel me inmiddels niet meer schuldig, de laatste dagen heeft ie de hele buurt bij elkaar geblaft en gejankt, de hele dag door, zonder pauze :-\ Net liet ik hem uit, hij heeft de hele weg gejankt! Ik hoop echt dat weer een beetje tot rust komt straks.... Zo niet, dan moeten we denk ik verhuizen naar een hutje op de hei, want de buren zullen onderhand ook wel gek van het lawaai worden :-\

Als we straks we straks weer terug zijn, laat ik weten hoe het is gegaan....
heel veel sterkte...ik ga duimen!!! :-*
Door Eef+Stippels
Alles is goed gegaan hoor! Hij liet zich voor de verandering direct onder narcose brengen. We zijn weggegaan nadat we hem op de tafel hadden getild, hij was toen al helemaal onder zijl. Ze hadden hem aan het infuus gelegd zodat ze tijdens de operatie narcose bij konden geven, en dat was ook nodig. We konden hem tegen 10.15 uur weer ophalen. Toen was hij al wakker. De da had gebeld toen ie een beetje bij begon te komen en daarna ging het heel snel, maar hij was heel rustig. Hij lag lekker op een vetbed onder de warmtelamp (gelukkig heel wat anders dan onze vorige da, die hem op de koude tegels liet liggen).
We hebben zelfs zalf meegekregen voor zijn zak, omdat ie kaal is geschoren en dat irriteert. Dat is toch wel heel meedenkend vind ik. Hij loopt nu met een mooncollar en een onderbroek aan en ik houd hem natuurlijk goed in de gaten, dat ie er niet aan gaat likken. Over 10 dagen mogen de hechtingen eruit.
Door gonny
Evelyn schreef: Alles is goed gegaan hoor! Hij liet zich voor de verandering direct onder narcose brengen. We zijn weggegaan nadat we hem op de tafel hadden getild, hij was toen al helemaal onder zijl. Ze hadden hem aan het infuus gelegd zodat ze tijdens de operatie narcose bij konden geven, en dat was ook nodig. We konden hem tegen 10.15 uur weer ophalen. Toen was hij al wakker. De da had gebeld toen ie een beetje bij begon te komen en daarna ging het heel snel, maar hij was heel rustig. Hij lag lekker op een vetbed onder de warmtelamp (gelukkig heel wat anders dan onze vorige da, die hem op de koude tegels liet liggen).
We hebben zelfs zalf meegekregen voor zijn zak, omdat ie kaal is geschoren en dat irriteert. Dat is toch wel heel meedenkend vind ik. Hij loopt nu met een mooncollar en een onderbroek aan en ik houd hem natuurlijk goed in de gaten, dat ie er niet aan gaat likken. Over 10 dagen mogen de hechtingen eruit.

:D lekker hij is al thuis!!!! en alles goed gegaan!! nu iid een paar dagen goed in de gaten houden ivm de hechtingen en dan is alles achter de rug!!
Door Nitus
Fijn dat alles zo goed is gegaan, hopelijk blijft ie van z'n hechtingen af. Beterschap en een knuffel voor Wandor :-*, en jij veel sterkte met het opletten ;) (daar kun je nl ook heel erg moe van worden).
Door Eef+Stippels
Hij is al weer helemaal de oude, hij lijkt nergens last van te hebben. De eerste paar uur wilde hij steeds gaan zitten, maar als hij dan de grond raakt, stond ie weer op, zal hem wel pijn doen. Nu gaat ie alweer zitten en liggen en hij gaat alweer vreselijk te keer, alsof er niets is gebeurd.

Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat :D. Ik heb hem nu 1x gezalfd en vind ik zo'n naar idee, zo dicht bij die hechtingen...

Over dat sex-belust: dat is ook nog niet veranderd. Hij brult hier de hele straat bij elkaar :-\ Hij blijft maar doorgaan, ik word er helemaal moedeloos van. Ik hoop maar wel dat die castratie straks effect blijkt te hebben.
Ik heb hem nog nooit zo graag achter het behang willen plakken >:( Helaas hebben we geen behang ;) Het is kiezen uit twee kwaden: als we wandor en yindra apart houden, dan gaat wandor echt knetterhard te keer en als we ze bij elkaar laten, wordt yindra behoorlijk ruw aangerand, de hele tijd door...

Weet iemand of ik wandor nu ook relaxcapsules van bloem kan geven, misschien dat ie dan iets rustiger wordt... Er zit St. janskruid in en ik dacht dat dat tegen bepaalde medicatie werkte. En aangezien we een ab-kuur en pijnstillers hebben meegekregen, weet ik niet of ik dat kan geven....
Door Eef+Stippels
Nitus schreef: Fijn dat alles zo goed is gegaan, hopelijk blijft ie van z'n hechtingen af. Beterschap en een knuffel voor Wandor :-*, en jij veel sterkte met het opletten ;) (daar kun je nl ook heel erg moe van worden).
Hij heeft een mooncollar om en een onderbroek aan en ik houd hem in de gaten, ik heb deze week vakantie. Ik zal wandor een knuffel geven, maar ik denk dat ie liever yindra heeft (neemt) ;)

De afgelopen dagen zijn we veel weggeweest, omdat we gek werden van wandors gebrul, maar ja, nu moet ik wel thuis blijven om op hem te letten... ;)
Nog iets leuks trouwens:
Gisteren wilde wandor zo graag aan yindra's fluf likken, dat ie gewoon doorging terwijl zij haar behoefte deed ::) Het resultaat was dat yindra op zijn hoofd plastte en poepte :-X Hoezo wanhopig??
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 01 mar 2005, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Tjonge, ik hoop voor jou dat zijn hormonen snel gaan rusten!!!

Ben blij dat hij weer thuis is en helemaal OK is Evelyn! Ik zou hem lekker die relax-capsules geven hoor. Of het helpt tegen een hond die zoooo over 'de rooie' is...? Ik hoop het voor je! Plak hem anders achter het granol ;D!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door