Moderator: Lizzy
Evelyn schreef: Vandaag gaat het dan gebeuren. Ik voel me inmiddels niet meer schuldig, de laatste dagen heeft ie de hele buurt bij elkaar geblaft en gejankt, de hele dag door, zonder pauzeheel veel sterkte...ik ga duimen!!!Net liet ik hem uit, hij heeft de hele weg gejankt! Ik hoop echt dat weer een beetje tot rust komt straks.... Zo niet, dan moeten we denk ik verhuizen naar een hutje op de hei, want de buren zullen onderhand ook wel gek van het lawaai worden
Als we straks we straks weer terug zijn, laat ik weten hoe het is gegaan....
Evelyn schreef: Alles is goed gegaan hoor! Hij liet zich voor de verandering direct onder narcose brengen. We zijn weggegaan nadat we hem op de tafel hadden getild, hij was toen al helemaal onder zijl. Ze hadden hem aan het infuus gelegd zodat ze tijdens de operatie narcose bij konden geven, en dat was ook nodig. We konden hem tegen 10.15 uur weer ophalen. Toen was hij al wakker. De da had gebeld toen ie een beetje bij begon te komen en daarna ging het heel snel, maar hij was heel rustig. Hij lag lekker op een vetbed onder de warmtelamp (gelukkig heel wat anders dan onze vorige da, die hem op de koude tegels liet liggen).
We hebben zelfs zalf meegekregen voor zijn zak, omdat ie kaal is geschoren en dat irriteert. Dat is toch wel heel meedenkend vind ik. Hij loopt nu met een mooncollar en een onderbroek aan en ik houd hem natuurlijk goed in de gaten, dat ie er niet aan gaat likken. Over 10 dagen mogen de hechtingen eruit.
sylvia schreef: geef hem maar een knuffel van mij
Ehhhhhh foto![]()
Nitus schreef: Fijn dat alles zo goed is gegaan, hopelijk blijft ie van z'n hechtingen af. Beterschap en een knuffel voor WandorHij heeft een mooncollar om en een onderbroek aan en ik houd hem in de gaten, ik heb deze week vakantie. Ik zal wandor een knuffel geven, maar ik denk dat ie liever yindra heeft (neemt), en jij veel sterkte met het opletten
(daar kun je nl ook heel erg moe van worden).