Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
Ohw bah wat een vreselijk nieuws... Ik ben erg druk geweest dus had dit nog niet gelezen, maar ik duim zeker mee!! Heb een kaarsje branden voor jullie en hoop snel op een beter bericht!!! Veel sterkte :-* en knuffel voor Youp :-*
Door youp
Heb om 4 uur gebeld maar de uitslag was er nog niet >:(
De da heeft net met het lab gebeld en ze waren er nog mee bezig. Hij komt wel vandaag nog, denk vanavond.
De da belt me zodra ze de fax binnen heeft.
Hou jullie op de hoogte!
Laatst gewijzigd door youp op wo 05 jan 2005, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
youp schreef: Heb om 4 uur gebeld maar de uitslag was er nog niet >:(
De da heeft net met het lab gebeld en ze waren er nog mee bezig. Hij komt wel vandaag nog, denk vanavond.
De da belt me zodra ze de fax binnen heeft.
Hou jullie op de hoogte!
Sterkte! Hier wordt nog steeds fanatiek voor jullie geduimd!
Door Ilse
Ja hoor ik duim ook nog steeds voor je ;)
Alleen ben ik het ook met Lizzy eens, ik zou toch voorzichtig aan eens verder kijken naar een goede da. Je moet toch wel een goede vertrouwensband met elkaar hebben. En zo als ik het lees, is tie toch niet optimaal.
Sterkte met wachten.

Groetjes van Ilse
Door youp
Heb nog steeds niets gehoord! Heb net al weer gebeld maar ze hebben de voicemail er al achter!
Zou dit betekenen dat ze niet meer bellen?
Vertel me nou niet dat ik de hele dag voor niets heb zitten stressen?
Door Ilse
youp schreef: Heb nog steeds niets gehoord! Heb net al weer gebeld maar ze hebben de voicemail er al achter!
Zou dit betekenen dat ze niet meer bellen?
Vertel me nou niet dat ik de hele dag voor niets heb zitten stressen?
Ik ben bang van wel hoor :'( Nu zou ik zeker op zoek gaan naar een andere da >:(
Door Ilse
youp schreef: Dit is de andere da! Onze nieuwe.
Nou dan ben ik bang dat je het weer niet hebt getroffen :'(
Door geer
Ach bah zeg...wat een ontzettend naar bericht! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, geef Youp nog maar een hele dikke knuffel, jullie waren de beste baasjes die hij kon wensen! :'( :-*
Door Lizzy
Oh mijn hemel wat erg :'(. Het is dus helemaal verkeerd afgelopen? Oh verschrikkelijk... veel sterkte.
Door Ilse
Jeetje :oIk weet gewoon niet wat ik moet schrijven :o :o :o :
Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
Ik vind het heel vervelend dat het zo heb moeten aflopen :'( :'( :'(
Hou je taai :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door