@Bubbabling, Reus heeft eigenlijk helemaal niet zo'n last van zijn pootjes, wel de achter kanten bij de pees zegmaar daar heeft hij vaak wat bultjes/pukkeltjes, maar niet tussen zijn kussentjes ofzo. Bij hem is het het meeste zijn hals en flanken. Pootjes komt vaker voor met een allergie van buiten uit (pollen en mijten enzo), en vooralsnog lijkt dat van Reus meer van binnenuit te komen, voedingsstoffen dus. Je hebt gelijk hoor, ik kan maar beter voorzichtig aan doen, net nu het zo goed gaat!
@Pauline, waarom paard?
Zal inderdaad nog maar even wachten, bedenk me ook dat ik over ongeveer 2 weken terug moet naar de holistische DA, dan kan ik gelijk ook even aan hem vragen hoe het zit met 'warme' en 'koude' diersoorten. Hier heeft hij eens wat over verteld, maar ik ben vergeten wat nou warm en wat nou koud vlees was, en aangezien die hele filosofie goed lijkt te werken bij Reus, zal ik denk ik ook beter 'koude' diersoorten gaan voeren. (aangezien Reus dus te 'warm' is in zijn lijfje).
He, wel jammer, net nu er bij de dierenwinkel waar ik kom binnenkort allemaal leuke lams barf dingen zijn! Maarja, gelukkig is meneer gek op zijn eendenkoppies.