Moderator: Lizzy
hoi ellen,MMMMMMMMMMMMMMM toch eens een andere DA proberen dit hoeft de mijne niet te flikken (sorry
bij qyan staat dan dus amyl 9, maar bij de waardes die jij hebt opgeschreven staan hele andere waardes ???
hoe kan dat nou ???
wel vreemd, heb mijn da helemaal niet mere gehoord over het onderzoek.
dus hun raken iets kwijt en nu kan ik er nog zelf achteraan gaan bellen ook
MMMMMMMMMMMMMMM toch eens een andere DA proberen dit hoeft de mijne niet te flikken (sorryhoezo sorry, je hebt helemaal gelijk!)Groetjes Ellen
![]()
![]()
:-*jaja, mijn kanjer is vandaag 1 geworden
![]()
![]()
![]()
slingers in de bar, tijd voor een borrel dan maar eh
maar hoe zit het nu met die waardes???:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
of weet je het ook niet???
gefeliciflapstaart is met het uiterlijk van tegenwoordig nog perfect gekozen ook 8)Ik ga al :o
maar uh, zeg, doe dat lekker in de bar.
heb niet voor jan flapstaart een discussie geopend daar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:-*dank je
![]()
![]()
Amyl 500- 1500 u/lStoute schoenen aan trekken (die blauwe van op de bbq
misschien dat de waardes in ieder land anders uit worden gedrukt ofzo ??? ??? ???
aan mijn da vragen ??? pff, zal hij dat weten dan, misschien is ie ook dat kwijt
hoezo geen ellen, vindt ik de perfecte naam
Stoute schoenen aan trekken (die blauwe van op de bbq) en gewoon eens een andere dierenarts bellen en zeggen dat je een vraag hebt hoe het nu precies zit met waardes desnoods onder een valse naam ;)
als je maar geen ellen gebruikt ;D
suc 6
De blauwe TROUW SCHOENEN van de bbq ;D
hoezo geen ellen, vindt ik de perfecte naam![]()
![]()
blauwe stoute schoenen van de bbq, welke bbq.
mijn eigen da zal het vast wel weten, maar begin weer ene beetje genoeg te krijgen van die vent.
ga idd weer op zoek naar een ander, maar beh er al zo veel gehad hier nu, blijft weinig over op deze manier