Dank jullie wel allemaal.. jullie zijn me tot steun geweest.. en nog.. het valt me heel zwaar en we missen haar enorm.. het is heel vreemd nu 3 hondjes te hebben en het is zo stil in huis.. Layla is de hele tijd nu dicht bij me.. is aandoenlijk gewoon, Japie is down, wil voornamelijk slapen en kijkt alleen ff op of we er nog zijn, droomt ook, Rexje is de enige die nergens last van heeft lijkt wel, hij is dan ook pas een jaar en heeft zelf genoeg mee gemaakt als rescue galgo uit een vuilnisbak in Madrid.. maar ik moet zeggen van Layla had ik dit niet verwacht.. het was vaak een soort van gewapende vrede tussen hen 2.. Scarlett had namelijk ambitities... zij wilde de alfa dog zijn en Layla van haar plaats stoten.. en die had daar geen trek in.. ook toen Scarlett net pas ziek was wilde Layla haar aanvallen leek het wel, in ieder geval stond ze zeer dreigend over haar heen, was geen prettig gezicht .. maar ja.. zo gaat het nu eenmaal in de dierenwereld.. Scarlett was een liability en dus gevaarlijk... ik snap het wel.. maar vond het stiekem toch wel zielig... toen ze naderhand wat opknapte was dat gedrag over.. toen werd ze eigenlijk meer genegeerd, behalve de laatste dagen weer.. toen werd haar kontje gelikt ook door Nikki het poesje, dat was zeker omdat ze ook nog een baarmoederontsteking bleek te hebben... ach ja.. het arme ding is er niet meer .. wij zijn haar kwijt.. pas 4 jaar .. en dat terwijl ze ruim 18 jaar kunnen worden.. maar goed.. het is niet anders..
jullie allemaal

heel hartelijk bedankt voor jullie meelevende woorden en ik wens jullie allemaal veel sterkte met jullie eigen verlies zoals Netty met Joep, wat had Joep Netty?
en Francisca zelfs 2 honden! Wat was er met hen gebeurd Francisca?
en jij Nienke? je boxertje... ook deze leukemie?
wat verschrikkelijk.. ik weet dan wat je hebt meegemaakt, in hoeveel tijd is je boxertje gegaan?
Lieve allemaal nogmaals bedankt, en ik hoop hier nooit meer te hoeven komen voor zoiets dergelijks afschuwelijks als een dergelijke ziekte met deze afloop.
Thesi