Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Da's inderdaad (zoals jij al dacht) 'nog maar' maar 5 jaar geleden! We hebben Pinkel trouwens sinds begin 2001, dus dat is 6,5 jaar. En ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren, dat ze bij ons kwam.... En ik kan me ook ons consult nog zooo goed herinneren Mo! Ik weet nog dat je vroeg "wat voer je je hond?" en dat je bijna van de bank kieperde toen ik zei "rauwe vleesbotten, vlees, orgaanvlees en groente" ;D

Maar goed, ik heb sinds die tijd onwijs veel van je geleerd en veel aan je steun gehad. En nu moeten we dan toch inderdaad over op pillen die jij 5 jaar geleden al voorschreef :-*
Ja ik las het nog even na net op het statusformulier bij voeding:
's ochtends: kippenvleugels
's avonds: rauw vlees/bot
tussendoor: groente/fruit
Dat moet ik toen wel heel vreemd gevonden hebben. Immers, ik gaf toen Royal Canin .... :o
Overigens had ik voor deze casus een twijfelachtige diagnose gesteld en onvoldoende voor de therapie (dit was in het kader van de opdracht "hond van de buren"). Uiteindelijk is het allemaal wel weer goed gekomen.... ;D
Door Borke
Mo, ben jij dan via Pinkel uiteindelijk aan Barf gekomen, waar je nu een compleet bedrijf voor runt :)

Lizzy, ik zou die dosering verhogen, bij die katten zag ik direct verschil toen ze op de juiste dosering zaten. Niet dat de problemen direct over waren, maar je zag een verschil aan de kat zelf, relaxter en meer ontspannen. Frank is (gelukkig) altijd erg conservatief met zijn doseringen...
Door Lizzy
AstridStraver schreef: Mo, ben jij dan via Pinkel uiteindelijk aan Barf gekomen, waar je nu een compleet bedrijf voor runt :)

Lizzy, ik zou die dosering verhogen, bij die katten zag ik direct verschil toen ze op de juiste dosering zaten. Niet dat de problemen direct over waren, maar je zag een verschil aan de kat zelf, relaxter en meer ontspannen. Frank is (gelukkig) altijd erg conservatief met zijn doseringen...
Valt wel mee hoor. Ik mag van Frank ergens doseren tussen de 2 a 3 keer daags 1 a 2 tabletten. En je kent me, ik ben zo voorzichtig mogelijk begonnen dus vandaag gaat de dosering gelijk omhoog!
Lizzy schreef: Valt wel mee hoor. Ik mag van Frank ergens doseren tussen de 2 a 3 keer daags 1 a 2 tabletten. En je kent me, ik ben zo voorzichtig mogelijk begonnen dus vandaag gaat de dosering gelijk omhoog!
dat lijk mij een goed plan, en hoopvol blijven ;)
Door Lizzy
Pinkel heeft vanmorgen een dubbele dosis gehad en ze is mega stout! In luttele ogenblikken heeft ze mijn tuin open gegraven en heeft ze een paar planten eruit gerukt. En met dat ik haar betrapte, zat ze nEt in de aarde te piesen, die kleine schavuit ;D!

Verder loopt ze al de hele ochtend heel druk, echt onwijs druk met Daan en Linga te spelen. Jaaa, ze worden er echt lekker duf van, van valium. Not ;D

Ze is wel heel gezellig geweest vanmorgen. Dat wel. Ach, tis toch zo'n scheetje, die kleine Pink!
Door karin2
Lizzy schreef: Pinkel heeft vanmorgen een dubbele dosis gehad en ze is mega stout! In luttele ogenblikken heeft ze mijn tuin open gegraven en heeft ze een paar planten eruit gerukt. En met dat ik haar betrapte, zat ze nEt in de aarde te piesen, die kleine schavuit ;D!

Verder loopt ze al de hele ochtend heel druk, echt onwijs druk met Daan en Linga te spelen. Jaaa, ze worden er echt lekker duf van, van valium. Not ;D

Ze is wel heel gezellig geweest vanmorgen. Dat wel. Ach, tis toch zo'n scheetje, die kleine Pink!

ach ..'t blijft toch je kind hé  ;) :-*
Lizzy schreef: Pinkel heeft vanmorgen een dubbele dosis gehad en ze is mega stout! In luttele ogenblikken heeft ze mijn tuin open gegraven en heeft ze een paar planten eruit gerukt. En met dat ik haar betrapte, zat ze nEt in de aarde te piesen, die kleine schavuit ;D!

maar dat is toch leuk?? of was dat niet de bedoelling, ze moet niet duf worden, alleen meer toegankelijk en rustiger in haar hoofd ;) maar zo te lezen is dat niet echt het geval, meer dat ze de stoute kant van haar karkater ontdekt ;D ;D
Door Lizzy
conleeuw schreef: maar dat is toch leuk?? of was dat niet de bedoelling, ze moet niet duf worden, alleen meer toegankelijk en rustiger in haar hoofd ;) maar zo te lezen is dat niet echt het geval, meer dat ze de stoute kant van haar karkater ontdekt ;D ;D
Ja, onwijs leuk! Nee, men zegt altijd dat een mens en een hond duf wordt van valium. En het enige dat ik wilde zeggen is dat dat in Pink d'r geval dus niet het geval is. Nee, ik wil helemaal niet dat ze duf wordt. Ik wil haar het liefst blij en vrolijk! En wat minder hysterisch....
Door karin2
[quote="conleeuw"]
maar dat is toch leuk?? of was dat niet de bedoelling, ze moet niet duf worden, alleen meer toegankelijk en rustiger in haar hoofd ;) maar zo te lezen is dat niet echt het geval, meer dat ze de stoute kant van haar karkater ontdekt ;D ;D
[/quote]

't lijkt mij wel een (weliswaar vermoeiend :P ) intressant hondje  :)
[quote="Lizzy"]
Ja, onwijs leuk! Nee, men zegt altijd dat een mens en een hond duf wordt van valium. En het enige dat ik wilde zeggen is dat dat in Pink d'r geval dus niet het geval is. Nee, ik wil helemaal niet dat ze duf wordt. Ik wil haar het liefst blij en vrolijk! En wat minder hysterisch....
[/quote]merk je enigsinds verandering in haar hysterische gedoe, of dat niet?
Door Borke
[quote="Lizzy"]
Ik wil haar het liefst blij en vrolijk! En wat minder hysterisch....
[/quote]
Dan gaat het helemaal goed, nu graaft ze de tuin overhoop  ;D

Hoe is het nu als jij naar het toilet gaat Lizzy, en dan bedoel ik niet jouw stoelgang (als je daar over praten wilt mag wel hoor) maar hoe Pinkel zich gedraagt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door