Boefke schreef:Nee, dat weet ik niet
Hoewel ik het dus zelf niet heb gedaan zou ik dus als ik jou was wel doorgaan met onderzoeken. Tis voor jullie ook een heel andere situatie natuurlijk. Idd 45 min. voor zo'n jonge hond is erg weinig. Heb je eigenlijk duidelijkheid dat als je de looptijd nu weer oprekt de klachten weer terugkomen, of weet je dat niet?

Dat heeft hij ook niet meer gedaan sinds ik zijn beweging inperk. Hij wandelt kort, maar we ballen bijvoorbeeld ook niet meer.
Dit weekend zijn we zaterdag en zondag lang de duinen ingeweest. Zaterdag wilde hij echt nog wel rennen soms, en ook wel uit het wagentje na een minuut of 10 erin. Nou ja, eigenlijk zoals jij hem gezien hebt laatst

Zondag rende hij niet meer, en na 45 min gelopen te hebben is hij in het wagentje gaan liggen, en heeft daar vervolgens ook 45 min echt in liggen rusten. Eenmaal thuis is hij toen direct in zijn mand gedoken en als een blok in slaap gevallen. 's Avonds kon hij toen ook opeens weer niet meer op bed springen.
Dus die 'drukte' maakt het dan toch wel weer wat erger schijnbaar. Maandag heb ik alleen blokjes om gedaan met hem, toen was hij nog gesloopt.
Twee weken geleden is hij een dagje bij een oppas geweest, en dat vindt hij veel te leuk om te gaan liggen slapen, en toen we naar huis liepen begon hij na 15 min weer heel moeilijk en stijf te lopen. Ik heb hem toen verder naar huis gedragen en dan is het weer goed.
Bijkomend probleem is dat Saar dan aan d'r poten gaat liggen kluiven van verveling en stress omdat Moos niks met haar wil doen....