Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#797694
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichten.
We lezen ze allemaal, wel met veel tranen. :'(

Het is misschien vreemd, maar ik had,zeker nu achteraf al langer het gevoel dat er iets was, dat hij iets duidelijk wilde maken.
Hij toonde geen pijn of zo (was ook een hele sterke hond), maar ik merkte kleine dingetjes.
Misschien onzin, maar zo voelde het.
:'(
#797720
och hemeltje..... ik lees het nu pas dat Barney er niet meer is  :'( :'(

Het zo ontzettend rot dat alles wat je doet om je lieverd te helpen op niets uitdraait.. en dat dan "ineens" de enige keuze inslapen is...... je weet met je verstand dat je daarmee verder lijden bespaard maar het is zo ontzettend hard.

Dikke kus... en weet dat je het voor Barney goed hebt gedaan en dat is het allerbelangrijkst!
#797722
Bernie schreef: Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichten.
We lezen ze allemaal, wel met veel tranen. :'(

Het is misschien vreemd, maar ik had,zeker nu achteraf al langer het gevoel dat er iets was, dat hij iets duidelijk wilde maken.
Hij toonde geen pijn of zo (was ook een hele sterke hond), maar ik merkte kleine dingetjes.
Misschien onzin, maar zo voelde het.
:'(
Nee, geen onzin, dat kwam door de band, die je met Barney had. Dat je het niet helemaal kon plaatsen, komt omdat wij niet allemaal over die gave beschikken.
Barney was veranderd, dat wist je, dat voelde je. Ik hoop, dat ook hier duidelijkheid over komt. :-* :-* :-*
#797774
Bernie schreef: Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichten.
We lezen ze allemaal, wel met veel tranen. :'(

Het is misschien vreemd, maar ik had,zeker nu achteraf al langer het gevoel dat er iets was, dat hij iets duidelijk wilde maken.
Hij toonde geen pijn of zo (was ook een hele sterke hond), maar ik merkte kleine dingetjes.
Misschien onzin, maar zo voelde het.
:'(
och meissie toch  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door