Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Ach Dory, wat zul jij in je rats zitten :'(
Ik denk aan jullie en bid, dat het goed komt met Tor! :-* :-* :-*
Heel veel sterkte lieverd :-* :-* :-*
Door nikèdog2000
zoooooooo dit is wel even schrikken zeg
ik hoop voor tor en voor jou dat die rot aanvallen wegblijven
Door Sella
Wat een ellende voor Tor en jullie.
Hij heeft er nu al meer dan genoeg gehad. Basta met die rotdingen.
Ik hoop echt dat er nu geen meer komen voor hem.
Door Truus
Ik dacht..even bij Tor kijken maar sh*t :'( het gaat dus niet goed Dory :-\. Ik ga een kaarsje branden hoor, sterkte en een knuffel voor Tor :-*
Door 202Spots
Truus schreef: Dory, ik zie dat je er bent, hoe gaat het nu met Tor?
Weet nog niet ...ik ga 'm over 'n uur ophalen, en dan hoor ik wel of er wat gebeurd is...hoop dat er niks meer is gekomen..
Het is zo vreemd zonder Tor hier..ik verwacht iedere keer dat ie voor me voeten loopt ...Cis is ook al d'r huis kwijt, en mijn man heeft er erg moeite mee dat zijn grote vriend nu die rot seizures heeft...je voeld je wel erg machteloos want er is niet veel wat je kan doen...

Maar allemaal bedankt voor de knuffies en goeie wensen, ik zal 't allemaal aan Torretje doorgeven wanneer ie weer thuis is.
Door Truus
Over een uur kan je Tor weer heerlijk in je armen sluiten :-* Ik leef met jullie mee hoor !!!!!!!
Door Lizzy
He gatver Dory, wat een ellende allemaal :'(. Ik zie het nu pas, dat Tor weer aanvallen heeft gehad :'(. Ach hemel, ik hoop en bid voor jullie dat de aanvallen nu weg blijven.... Geef je Tor 101 dikke knuffels van me, als je hem zo ziet? Heel veel sterkte :-*!!!
Door Mieke L.
Nou ik leef ook mee! Lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! Hoop echt voor juliie dat het snel weer wat beter gaat!
Door workingmalinois
Wat rot zeg :'(

Maar toch goed dat het bloedonderzoek geen abnormale dingen toonde. Laat ons hopen dat het éénmalig was!
Door pike
Gossie Dory ik lees deze berichten nu pas allemaal. Ik heb nooit iets dergelijks meegemaakt maar het moet wel vreselijk zijn. Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden en Tor kunnen helpen zodat het niet meer voorkomt. Ik zal ook voor jullie duimen!
Door Charlie Angel
Wat een ellende allemaal Dory, wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn. :'(
Ik duim en bid voor jullie dat het helemaal goed komt met Tor.
Ik denk aan jullie. :-*
Door roefus
Dory, ik reageer waarschijnlijk een beetje laat, omdat ik het nu pas allemaal lees.
En ik vind het hartstikke triest voor je, vooral omdat je net van de week zo'n optimistisch bericht had.
Het ging immers zo mirakels goed met Cis.
Bah...dat het dan niet gewoon goed kan blijven.
Ik wens je veel sterkte.
En ik hoop dat het allemaal met een sisser af zal lopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door