Moderator: Lizzy
Lupa schreef: moest je bij dezelfde meneer?nee gelukkig niet.
ik denk dat ze zoizo al bij voorbaat een muilkorf omgedaan wordt, want ik was nog niet binnen dat Mientje al zo een snoet om gesnoerd krijgt.
maar ja ik was toen nog zo vers, durfde niks te zeggen op dat moment.
qyan schreef:gelukkig is hij weer thuis,
gelukkig wel ja
maar zit me toch op te fokken
crutz schreef:Dat weet ik dit was gewoon een tiepfout zo vroeg op de ochtend.
Syl,
t is Q Y A N, dus met een Q en een Y (heb ik net de titel verbeterd, gaat het nog fout)
Jolly schreef: Owww Wendy, wat een verschrikkelijke klote berichten zeg. baheten waarschijnlijk niet gegeven: er is opzeker geen eten gegeven! want kon mijn eten weer mee nemen en de co-assistent zei ook dat er niets anders gevoerd is.
narcose i.p.v roesje, kale vloer, niet eens waterbak, eten waarschijnlijk niet gegeven( ze zullen wel als de dood geweest zijn voor hem, dus dan maar geen eten, baasje komt toch dalijk) geen 24 uurs controle, wat je daar toch op zijn minst verwacht.
wat een stelletje geldkloppers, kan me echt goed voorstellen dat je je zo genaaid voelt.
Nou is het ook nog maar afwachten wat je als uitslag krijgt. en wanneer.
Als ik de rest zo hoor, dan heb ik helemaal zoiets van: nou zelfs ik zou dat dus beter kunnen. Ga je daar heen voor goede info, krijg je niet eens normaal antwoord. Krijf bij zulke berichten altidj meteen zin om die toko en de desbetreffende personen te verbouwen.
Helaas krijg je het dan altijd weer met collegi van ordell aan de stok en daar zit ook weer niemand op te wachten.
oebaya schreef: Hoi Wendy,hoi oebaya,
Vervelend dat ze zo gesold hebben met Qyan. Maar wat ik sowieso nu zou doen, is Qyan een ontgiftingskuur geven om de restanten van de narcose uit zijn lijf te krijgen. Die narcosestoffen kunnen nl. tot 6 maanden na de datum van de narcose in de lever opgeslagen blijven. Bovendien klinkt jouw beschrijving van Qyan naar een hond, die niet helemaal jofel uit de narcose is gekomen en eigenlijk een extra infuus had moeten hebben om hem goed bij te brengen. Mijn dochter heeft dit met haar Duitse dog meegemaakt bij de dierenarts: de hond kwam gewoon niet echt bij en moest nog een infuus hebben. Haar kat was na een narcose totaal wild met ogen van een doorgeflipte junk.
Ik geloof al lang niet meer in het heil van de moderne narcosemiddelen die ze bij honden gebruiken. Tot nu toe hoor ik er meer ellende dan goeds van, terwijl mijn dierenarts hier gewoon ouderwets een slaapmiddel geeft en dan een prik met narcosemiddel met zo laag mogelijke dosis. Nooit problemen daar, terwijl ik van die moderne middelen tot honden die eraan gestorven zijn toe heb gehoord.
In elk geval veel sterkte met Qyan en hopelijk is hij gauw over de ervaring heen.
gr.
Nicolette
sharpie schreef: :owat een verhaal Wendyals je dit meemaakt dan begrijp je meteen waarom het gros van de DA's zo waardeloos te werk gaat.
ik ben blij voor jullie dat het achter de rug is, ze sporen niet helemaal in Utrecht geloof ik :-Xschandalig zeg
ik heb ook wel meerdere negatieve verhalen gehoord over Utrecht in het verleden, maar ja als je alleen daar tercht kan voor zo'n scan, wat moet je dan he?
Ik hoop dat er een goeie uitslag uitkomt voor Qyan, je krijgt hem toch om 16.00 uur als ik het goed begrepen heb?
Hoe is het nu met je Qyan?
Sterkte![]()