Erna schreef: Laadde de foto helemaal niet of ene beetje?Ik zag een heel klein fotootje staan, met daarnaast een groot vak met een kruisje linksboven
Moderator: Lizzy
Erna schreef: Laadde de foto helemaal niet of ene beetje?Ik zag een heel klein fotootje staan, met daarnaast een groot vak met een kruisje linksboven
Erna schreef: Laadde de foto helemaal niet of ene beetje?ik zie twee plaatjes: de linker is heel klein, de rechter groter maar een rood kruis.
Erna schreef: Dat werkt bij mij wel...vreemd. Wil je het nog eens proberen? Je moet een code overtikken onderin he....Ja, nu lukt het wel. Ik had dat van die code niet begrepen (komt door de Andrelon Zomerblond...)
Natasja1974 schreef: Ja, nu lukt het wel. Ik had dat van die code niet begrepen (komt door de Andrelon Zomerblond...)En de foto? Is die nu beter?
Erna schreef: En de foto? Is die nu beter?nu zie ik het kruisje niet meer maar de foto is zo klein dat je er eigenlijk niets op kunt zien...
Cathelijn schreef: nu zie ik het kruisje niet meer maar de foto is zo klein dat je er eigenlijk niets op kunt zien...Jee...daar snap ik niets van ....bij mij is ie ongeveer 7 cm breed en 4 hoog.
Erna schreef: Jee...daar snap ik niets van ....bij mij is ie ongeveer 7 cm breed en 4 hoog.bij mij ongeveer 1 bij 1,5 cm
Cathelijn schreef: bij mij ongeveer 1 bij 1,5 cmIk wacht tot manlief thuiskomt...die heeft er vast meer verstand van.![]()
Laura2004 schreef: Ik zie ook alleen maar een heel klein fotootje.Ik vind het allemaal heel lief van jullie om te zeggen maar wat moet ik anders? Inslapen? Een reu van 5 jaar die alle kansen heeft om hierover heen te komen? Dat vergeef ik mezelf nooit als ik dat zou toelaten.![]()
Wel mooi dat je het zo bijhoudt hoor, misschien dat andere hondeneigenaren er nog wat aan hebben.
Petje af trouwens hoor voor je Erna, ik heb echt respect voor je! Jij houdt echt van je honden! Ik ken weinig fokkers die dit zouden doen.
Erna schreef: Ik vind het allemaal heel lief van jullie om te zeggen maar wat moet ik anders? Inslapen? Een reu van 5 jaar die alle kansen heeft om hierover heen te komen? Dat vergeef ik mezelf nooit als ik dat zou toelaten.Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met fokker(s) die me echt keihard hebben laten vallen toen ik problemen had met mijn hond en in mijn omgeving hoor ik ook vaak negatieve verhalen. De fokker van Kai bv. die heeft nooit wat gedaan toen een broertje en zusje van Kai in het asiel zaten en die zijn idd ingeslapen en toen ik met vragen zat over het gedrag van Kai kon ik het lekker uitzoeken, dus ik vind het best wel uitzonderlijk wat je doet. En ik heb daar gewoon respect voor! Ik vind het super dat er fokkers zijn die altijd de verantwoording nemen over hun honden en ik vind het bijzonder!
Ik heb geen idee hoe het bij andere rassen gaat maar ik ken zeker een groot aantal fokkers van Dalmatische honden die hetzelfde zouden doen.
En vergeet ook niet alle mensen die op de achtergrond meeleven en helpen. Nogmaals: Liz, zonder jou zou ik het zeker niet redden.