Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Tunja is de nacht opnieuw goed doorgekomen. Ze is echt wat rustiger geworden, niet meer zo paniekerig. Zou het kunnen dat ze zich in haar "lot" schikt?

Het blijft triest om haar met zo'n scheve kop te zien, ze kwijlt ook uit één mondhoek en ze heeft nog steeds enorm problemen met haar balans. Ze kan ook niet focussen, dus eten doet ze uit de hand.

Maar dat vreemde flitsen van haar ogen wordt minder, dus ik krijg steeds meer goede hoop dat het in ieder geval geen tumor is!

Wel staan haar ogen vreemd: enorm grote ogen die zeer gespannen naar je kijken.....mwa...het zal er allemaal wel bij horen ::).

Ze eet in ieder geval goed, drinkt ook en haar ontlasting is ook in orde. So far....ach, niet eens zo verkeerd toch???
Door karin2
klinkt niet slecht nee (vooral dat haar ogen minder "flitsen " )
ik help je hopen dat het geen tumor is en dat ze langzaam maar zeker zal herstellen :-* :-* :-*
want dat zal toch wel wat tijd vragen denk ik zo :-\
Door Hitam
Bah, Peet, ik lees het nu pas. Hopen dat ze weer opknapt. Als het hierbij blijft herstellen ze vaak wel weer voor het grootste deel. Ze heeft toch geen koorts of gehad?
Door Peet
Hitam schreef: Bah, Peet, ik lees het nu pas. Hopen dat ze weer opknapt. Als het hierbij blijft herstellen ze vaak wel weer voor het grootste deel. Ze heeft toch geen koorts of gehad?
Nee, gelukkig geen koorts. Fijn dat je even mee kijkt :D
Door roefus
Fijn dat ze de nacht goed doorgekomen is.
En dat haar ogen minder flitsen.
Dat geeft hoop dat het misschien toch allemaal wat herstelt.
Ik duim nog een poosje door.
Door Peet
Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet ;)....
Door mutsie
Peet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet ;)....
hmm..wil ik ook wel :)
Door roefus
Peet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet ;)....
Poehee.....daar ben ik helemaal niet in thuis.
Maar het lijkt me 'verwennerij' ;D
Zou fijn zijn, als ze er wat baat bij vindt.
Door K9Jordan
Oh Peet ik lees het net pas, wat erg voor die scheet :'(
Ik hoop dat ze snel verder opknapt, so far alle beetjes helpen, toch?
Ja die stoere enge heddur en dan ineens zo hulpbehoevend. Ik schrik ervan, heb haar pas nog zo levendig in het bos zien snuffelen!
Wat een narigheid allemaal.
Mijn mopperhond en ik zullen heel hard meeduimen dat we Tunja hopelijk weer snel zullen zien uit de lappenmand!

Fijn dat je zelf zo thuis bent in de massages e.d voor je boeffie. Denk zeker dat ze het zal waarderen!

Groetjes, Ary
Door Peet
Die massages zijn overigens niet zo zweverig als het misschien klinkt hoor... 8)...

*waar is mijn bezemsteel* ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door