Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Ik lees dit ook nu pas... ik hoop dat de a.s. snel hun werk gaan doen. Beterschap en sterkte :-*
Door Femke
sylvia schreef: Nog even afwachten, en desnoods nog een injectie laten geven. Ze heeft geen pijn en vanmorgen liep ze kwispelend naar buiten dus ze heeft er zelf nog gewoon zin in. Maar de injectie is pas deze week gezet dus we wachten eerst nog rustig af en de hom. middelen moeten ook nog binnen komen.
Dat is ook gewoon het belangrijkste, geen pijn en nog zin in de dingen hebben.....tenminste dat zou het voor mij zijn ;)
Door Hitam
Spiersupport van de Groene Os helpt vaak erg goed in dit soort gevallen.
Door sylvia
Hitam schreef: Spiersupport van de Groene Os helpt vaak erg goed in dit soort gevallen.
Is dat net zoiets als Primeval ?
Door Lizzy
sylvia schreef: Is dat net zoiets als Primeval ?
Ik denk dat het niet te vergelijken is. Dit zit er in spiersupport:

Samenstelling
Glucosaminesulfaat, Chondroïtinesulfaat (90%), MSM, Calciumcitraat, Magnesiumcitraat, Creatine monohydraat, vitaminen B6 (pyridoxine HCl), vitamine C (ascorbinezuur, gebufferd), Feruline zuur, Octacosanol, Gamma oryzanol, A, D, E (d-alpha tocopherylacetaat), B1, B2, B3, B5, B12. Foliumzuur, Paba, Biotine, Choline bitartraat, Inositol, Hesperidine, Bioflavonoiden, , Calciumfosfaat, Kiezelzuur, Fosfor (calcium-), IJzer (gluconaat), Kalium (aminozuur gebonden), Chroom (picolinaat), Selenium (L-Selenomethionine), Zinkcitraat, Mangaan (aminozuur gebonden), Jodium (kelp), Koper (gluconaat), L-Lysine (HCl).
Door Hitam
Het is puur gericht op spierkracht, maakt de spieren sterker. Wordt ook gebruikt om sportpaarden beter gespierd te krijgen.
Eigenlijk een soort natuurlijke anabole steroiden.
Werkt wel beter als je ook voor voldoende beweging zorgt.
Door sylvia
Hitam schreef: Het is puur gericht op spierkracht, maakt de spieren sterker. Wordt ook gebruikt om sportpaarden beter gespierd te krijgen.
Eigenlijk een soort natuurlijke anabole steroiden.
Werkt wel beter als je ook voor voldoende beweging zorgt.
Dus eigenlijk zou ik haar dat erbij moeten geven en dan een soort trainingsprogramma voor haar opstellen.
Door sylvia
Yes!!!!!!!!!!!!! eindelijk begint de steroide injectie te werken, ze kan zelf opstaan, het gaat niet zwierig maar het gaat :D
Door K@rin
sylvia schreef: Yes!!!!!!!!!!!!! eindelijk begint de steroide injectie te werken, ze kan zelf opstaan, het gaat niet zwierig maar het gaat :D
MOOI !
Ga je haar nu ook Spier Support geven ?
Door jon
sylvia schreef: Yes!!!!!!!!!!!!! eindelijk begint de steroide injectie te werken, ze kan zelf opstaan, het gaat niet zwierig maar het gaat :D
Fijn hoor!!!!!!
Door conleeuw
yes, yes, yes, nu moet ze natuurlijk ook spieren bouwen, maar als ze eenmaal een beetje beter kan lopen moet het lukken ;) wat een opluchting moet het zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door