Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Nog even afwachten, en desnoods nog een injectie laten geven. Ze heeft geen pijn en vanmorgen liep ze kwispelend naar buiten dus ze heeft er zelf nog gewoon zin in. Maar de injectie is pas deze week gezet dus we wachten eerst nog rustig af en de hom. middelen moeten ook nog binnen komen.Dat is ook gewoon het belangrijkste, geen pijn en nog zin in de dingen hebben.....tenminste dat zou het voor mij zijn
Hitam schreef: Spiersupport van de Groene Os helpt vaak erg goed in dit soort gevallen.Is dat net zoiets als Primeval ?
sylvia schreef: Is dat net zoiets als Primeval ?Ik denk dat het niet te vergelijken is. Dit zit er in spiersupport:
Hitam schreef: Het is puur gericht op spierkracht, maakt de spieren sterker. Wordt ook gebruikt om sportpaarden beter gespierd te krijgen.Dus eigenlijk zou ik haar dat erbij moeten geven en dan een soort trainingsprogramma voor haar opstellen.
Eigenlijk een soort natuurlijke anabole steroiden.
Werkt wel beter als je ook voor voldoende beweging zorgt.
sylvia schreef: Yes!!!!!!!!!!!!! eindelijk begint de steroide injectie te werken, ze kan zelf opstaan, het gaat niet zwierig maar het gaatMOOI !![]()
sylvia schreef: Yes!!!!!!!!!!!!! eindelijk begint de steroide injectie te werken, ze kan zelf opstaan, het gaat niet zwierig maar het gaatFijn hoor!!!!!!![]()