Pauline schreef: Kan dus zo bij de DA isogel ophalen. Ze vertelden daar dat het bloed poepen morgen dan ook over moet zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?Brutus heeft 1 maal zeker 1 week bloed gepoept en misschien nog wel langer. Het bloed zat er in slierten bij. Alle keren was ik in paniek naar de DA gerend en kreeg hij AB, de laatste keer ben ik hem licht gaan voeren totdat het over was (en nog een paar dagen langer). Eigenlijk leek het bijna op parvo, wat hij had (deze darmontsteking) en zoals ik al eerder schreef: altijd na zijn cocktail/parvo entingen.... En hij heeft daar (naar alle waarschijnlijkheid) dus ook een hartruis aan over gehouden (aan de enting). Dit gebeurd volgens mij veel vaker dan we denken..... Deze keer had ik zoiets "en nu moet hij er zelf overheen zien te komen, anders gaat hij naar de knoppen".
Hoe lang blijf je lichtverteerbaar voeren?
En waar begin je mee als het lichtverteerbare traject voorbij is.
Overigens had ik toentertijd een hele lieve Italiaanse vriendin. Haar moeder heeft verse brandnetels voor ons geplukt, deze heeft ze gekookt en ingevroren en ik moest Brutus iedere dag een portie geven. Hij kreeg toen (ik praat dus echt al over een jaar of 8 geleden) gekookte kip of gekookt ei, gekookte rijst, gekookte brandnetel. Ik denk dat hij dat wel 2 weken heeft gegeten en ik denk dat hij al een paar dagen goed poepte voordat ik zijn eigen eten weer ging geven (Eukanuba