Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mexje
als ziggy zovaak diaree heeft zou ik ook de alvleesklier laten onderzoeken, want zo is het bij mex ook gegaan.
gewoon via een bloedonderzoek.
laten ze dat dan ook nu doen, want mex is zelfs aangekomen in 2 weken tijd.
hadden we nooit gedacht hoor!
wat ik mex gaf als het weer zover was.....gewoon een paar droge witte boterhammen, daar reageerde hij wel beter op, kun je ook proberen.
succes met ziggy
Laatst gewijzigd door mexje op vr 28 okt 2005, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
geer schreef: Hoe gaat het nu met Ziggy??
Ziggy is gewoon vrolijk en heeft geen diarree en "poepaanvallen" meer gehad.
Ziggy heeft soms vaste drollen (echt mooie bruine stevige drollen :-X), soms heeft ze groenige zachte stinkende drollen en soms echt heel erge diarree (waterdun). Ik heb ook de uitslag van het mestonderzoek binnen en ze zeggen dat er niks mis is met de spijsvertering en dat er ook geen rare bacterien ofzo in zitten. Het ziet er dus goed uit.
En hieruit kan de DA schijnbaar ook opmaken dat ze niks aan haar alvleesklier heeft. Hij zegt dat als er iets mis zou zijn met haar alvleesklier dat haar spijsvertering dan ook niet goed zou zijn. Ik weet het dus niet meer. :-\ Ik dacht dat ik er eindelijk achter was wat ze had.
Ik ga ook definitief van DA veranderen, want deze DA ging er ook steeds op door dat ik Ziggy eukaneuba moet geven (digestal of zoiets), want dat is lichtverteerbaar. Ik had al gezegd dat ik haar zelf een week lichtverteerbaar voedsel heb gegeven en dat haar ontlasting hetzelfde bleef. Ik snap ook niet waar ze het vandaan halen dat het geven van brokken de oplossing is. Ik moet toch gewoon weten wat er mis is met Ziggy! >:(
Door Pauline
He Laura wat vervelend! Zit nu zelf ook met Joep met dit probleem, dus ik kan me er wat bij voorstellen. Je maakt je zo ongerust en bezorgd.
Ook hier een hond die best wel vrolijk is en graag wandelen wil. Nu is hij achter het huis plastic bloempotjes aan het kapot maken!
Heel veel sterkte met Ziggy!
Door Lizzy
Laura2004 schreef: En hieruit kan de DA schijnbaar ook opmaken dat ze niks aan haar alvleesklier heeft. Hij zegt dat als er iets mis zou zijn met haar alvleesklier dat haar spijsvertering dan ook niet goed zou zijn.
Nou? Haar spijsvertering is toch ook niet goed?
Door Laura2004
Lizzy schreef: Nou? Haar spijsvertering is toch ook niet goed?
Volgens hem blijkt dus uit het mestonderzoek dat er niets mis is met haar spijsvertering. :-\
Door Mevroi Kruim
Laura2004 schreef: Volgens hem blijkt dus uit het mestonderzoek dat er niets mis is met haar spijsvertering. :-\
Da's dus echt onzin, ze heeft toch voortdurend diarree? Nou, da's een spijsverteringsstoornis. Dus is er iets mis met haar spijsvertering.
Wat een oen zeg, die da >:(
Wat je niet weet is waardoor het veroorzaakt wordt. En dat gezeur over die Jeukanuba >:( als haar spijsvertering in orde is heeft ze toch geen lichtverteerbaar voedsel nodig?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door