Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Nee, dat is Fritzi, die van die plant eet. Toetie doet eigenlijk nooit dat soort gekke dingen.

Ze heeft net weer een handje brokjes gegeten. Ze stond voor me te piepen van "give me some food". Vanmorgen om 10 uur ook een handje. Nou ja, ik ga en durf nog niet juichen maar ze kijkt goed helder uit d'r ogen. Ik heb vanmorgen trouwens geen Emperid gegeven. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het haar geen goed doet.
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef: zo 24 nov 2019, 12:25 Ik vind 'r best happy ogen, eigenlijk! Inderdaad nog maar even doorgaan met brokjes, en als dat binnenblijft, dan weer eens een hapje vlees proberen. Hopelijk was het gewoon een virusje.

Voor een brokkendrol vind ik het een keurig exemplaar, trouwens. Had eigenlijk een lichtgevende flats verwacht! ;D
Ja, dat vinden wij dus ook. Dat maakt het allemaal ook zo raar....

Hahahaha, ja keurige brokkendrol he ;D . Alleen die kleur!!!! :o . Niet wat we gewend zijn hoor :biggrin2: . Maar ja goed, ik was blij dat ze 'm vanmorgen legde!
Door Lizzy
Siberienne schreef: zo 24 nov 2019, 15:43 He getver, die maag is toch goed van streek .... en komen de brokken er dan ook weer uit of braakt ze alleen de gal?
Het waren geen brokjes die ze uitbraakte. Het was een soort van derrie :-\
IMG_20191124_140154[1].jpg
IMG_20191124_140154[1].jpg (8.47 MiB) 1662 keer bekeken
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef: zo 24 nov 2019, 17:05 Stinkt het ergens naar? Hopelijk niet naar ontlasting?
Nee, het ruikt eigenlijk niet. Ik weet dat bij obstructie de kots naar poep ruikt dus vandaar dat ik eraan heb gesnuffeld. Maar nee, geen geur.

Ze heeft honger. Ik heb haar net twee eetlepels gemalen BARF gegeven maar ze vindt het niet lekker dus na 1,5 eetlepel op te hebben gegeten heb ik het weggehaald.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door