BlissSpirit schreef:Kan je alleen zeggen dat ik het heb van horen zeggen. Omdat het hier niet van toepassing was, niet verder uitgezocht
Dus hoop dat tt-jes je kan helpen.
Wil het anders ook nog wel voor je navragen aan mijn da.
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Hoeft niet hoor, dank je. Ik kan alleen maar vaststellen dat Max totaal geen last heeft van de combinatie (die hij al zeker een jaar krijgt) en het er gewoon lekker op doet. Hij is 14,5 jaar, dus ik ga ook geen grote veranderingen meer doorvoeren bij hem qua medicatie. Ik wil dat hij pijnvrij is en nog lekker kan genieten van het leven, en dat doet hij.
Ik was alleen benieuwd naar wat er dan werd geschreven op FB, al weet ik uit ervaring dat je dingen die daar worden beweerd vaak met een enorme korrel zout moet nemen. Mensen die een bepaalde opvatting over iets hebben (of het nou om rauw voeren, aspirine geven aan je hond hond of wat dan ook gaat), lijken elkaar op FB op te zoeken en dan elkaars opvattingen te bevestigen, en iedereen die andere ervaringen heeft of anders over een kwestie denkt, wordt per definitie niet serieus genomen. Maar voor die andersdenkenden heeft FB gelukkig ook weer zijn eigen hoekje.