Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Mandigers heeft me net gebeld.

Hij heeft de video's bekeken en hij zegt ook dat dat geen epilepsie is en dus hoef ik de dosering niet te verhogen. Hij begint nu meer te denken aan een mogelijk tumor waar hij het toen ook over had en dit zou het plotselinge vele drinken en plassen verklaren. Hij zei dat ik in de gaten moest houden hoe erg deze toevalletjes oplopen want als het straks dag in dag uit de hele dag door raak is.....dat kan natuurlijk ook echt niet en dan raad hij toch echt een scan aan.
Gisternacht helaas een kort momentje, het is dus geen aanval, dan noem ik het maar een momentje. En helaas net ook. Maar dinsdag,woensdag en donderdag overdag en avond ging het goed. Ik wacht het rustig af en hou het goed in de gaten.

Mocht het op een punt komen dat er een drastische beslissing genomen moet worden, dus MRI of andere dingen waar ik helemaal nog niet eens aan wil denken, pas wanneer het gewoon echt te erg is en dat is nog niet zo.....wil ik eigenlijk ook dit geprobeerd hebben, maar dan moet ik wel weten hoeveel ik precies mag geven.

https://www.zamnesia.nl/blog-canna-pet- ... ieren-n162
Hier krijgt Spike voor zijn partiele epilespsie (vliegen happen en overprikkeling door Jacksonian Epilepsy) naast een lage dosering phenoral ook 2x 3 druppels CBD olie 4% van Zamnesia. Spike weegt 10 kilo.
Het vliegenhappen was al veel minder door de phenoral, maar door de CBD is dat nagenoeg weg. Hij heeft de combi nog wel nodig i.v.m. snelle overprikkeling en daardoor uitvallen naar mensen, honden, auto's etc.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door