Hij eet I/D blik echt niet, I/D brok alleen buiten als beloning wat brokjes, maar niet veel.
Woon in Den Haag, bedankt voor het aanbod maar ik denk dat het wat ver rijden is voor een hond die nauwelijks eet
Al ben ik vandaag zeker niet ontevreden. 1 blikje A/D (150 gram, 100 gram Carnivoer 2Go en een halve kipfilet gekookt. Hier en daar wat losse brokjes, er zit in ieder geval wat in!
Ik heb nu in huis een tree I/D, een tree A/D, brokjes I/D, Carnivoer en Tinlo 2Go, gekookte en gedroogde kipfilet, Frolic, Renske gestoomd, en nog wat andere merken rommelblikjes. Hier moet morgen vast iets tussen zitten wat hij lekker vind
Ik merk wel dat te weinig aanbieden meer zijn eetlust wekt dan teveel. Dus we deden al 4/5 kleine maaltijden aanbieden, maar vandaag nog wat vaker en nog wat kleiner ging veel beter. Ook s'avonds laat of s'nachts voor het laatste rondje en dan een klein beetje eten gaat er goed in. Waarschijnlijk is zijn maag er echt nog niet klaar voor.
Ik heb er wel vertrouwen in! Hij is vrolijk, kwispelt, kijkt sterk uit zijn ogen. Hij gaat vanzelf wel meer eten als zijn maag het aankan.