Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Tjemig wat een nacht en dag hebben jullie achter de rug!!! (ik lees het nu pas)

Wat ben ik blij te lezen dat hij aan het opknappen is!
Akelig dat je de oorzaak zo moeilijk kunt achterhalen.

Zou het die paddenstoel zijn geweest die nu weg is?
Ik vertrouw die dingen nooit zo.

Kijk maar goed naar hoe hij nu is, dan verdwijnt het akelige beeld van vannacht hopelijk snel naar de achtergrond! :-*

Beterschap voor Joep en sterkte voor jullie! :bigarmhug:
ChantalKrijn schreef:Jeetje wat eng! :-X
Gelukkig gaat het nu beter! Heb je ook aan EIC gedacht?
Net even gelezen maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Ik lees daar dat het aanvallen zijn die 5 tot 25 minuten duren. Dit duurde veeeeeeeeeeeel langer. Het is nu nog eigenlijk niet helemaal over.

Hij was niet verlamd. Hij was slap en dronken, dus ik denk niet aan botulisme. Dan had hij nu ook moeten gaan verslechteren denk ik.

Net weer uitgelaten en gegeten. Ging er allemaal goed in. Hij is blij. Nog een beetje hangende oogleden en een beetje zwalken, maar echt 75% opgeknapt. Hij plaste veel dus dat is mooi.
Vanmorgen lijkt ie zelfs weer gewoon helemaal normaal. Fieuw. Moet vanmiddag gewoon werken maar dan komt mijn zusje hier lekker op de bank zitten, morgen hebben we niks, dan pas zaterdag weer wat, maar dat is voor ons eigen plezier, dus indien nodig, hoeven ze dan nog niet alleen thuis te zijn.

Maar ik denk dat het wel los loopt... :)
Wat fijn dat hij weer beter is.
Ik zou als ik jou was die paddestoelen in de tuin in de gaten houden.
Als die er stonden, komen er vast terug. Paddestoelen zijn namelijk zoals bloemen op een plant. En de eigenlijke 'plant' zit onder de grond.
Het is natuurlijk geen plant maar een fungus maar voor de vergelijking te maken he.
Dat grote deel onder de grond ( en dat kan zeer wijd gaan) kan dus nog paddestoelen gaan aanmaken. Zeker als het wat vochtiger en koeler weer is kunnen ze op een paar uur massaal boven staan.

Als je ze weer ziet, neem je eens een foto?
Of kan je ze zo beschrijven?
Wat een nacht Eelke en wat een schrik zeg. Vreselijk om Joep zo te zien, dat zal inderdaad moeten slijten. Ik zou ook aan die paddenstoel denken die kunnen zulke nare uitwerkingen hebben hoor
Gelukkig is Joep goed aan het opknappen nu.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Op wat lodderige ogen na (hij zal wel moe zijn) is ie weer de oude hoor. Weer net zo vrolijk, lief, en gezellig. Ik denk nog dat Joep er het minste last van heeft gehad ;D volgens mij had hij geen pijn, hij was niet in paniek, hij vond het gezellig dat ik per see wilde dat hij tegen mij aan sliep, en het dierenartsbezoek was ook leuk leuk.

Ik grapte al dat ik me afvroeg hoe het nu met die ene hersencel is die hij had, want tja, drugs is niet zo best he ::)

Als ik er nou ook nog aan terug kan denken zonder mijn tranen te moeten wegslikken dan zijn we het weer te boven.

Ergens ook wel mooi. We zijn nu natuurlijk zo veel met Gijs bezig geweest. Maar ik besef me nu weer ontzettend hoe veel ik om die hond geef. Knetters wat kwam dat binnen zeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door