Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3157442
Uiteindelijk mocht ze om 14 uur naar huis en toen kon ze zelf lopen.
Ik hoop zo dat ze zich morgen weer een beetje oke voelt....

Even een vraagje: ik heb arnica druppels gekocht. Kinderdosering tot 6 jaar is 3x daags 1-2 druppels. Kinderen 6-12 jaar 3x daags 3-5 druppels en volwassenen 3x daags 5-10 druppels. Wat zou ik Ziggy kunnen geven?


Danny ik stuur je een pbtje ;)
#3157479
zurca schreef: Uiteindelijk mocht ze om 14 uur naar huis en toen kon ze zelf lopen.
Ik hoop zo dat ze zich morgen weer een beetje oke voelt....

Even een vraagje: ik heb arnica druppels gekocht. Kinderdosering tot 6 jaar is 3x daags 1-2 druppels. Kinderen 6-12 jaar 3x daags 3-5 druppels en volwassenen 3x daags 5-10 druppels. Wat zou ik Ziggy kunnen geven?


Danny ik stuur je een pbtje ;)
Fijn dat ze weer thuis is. Hoe is het nu met haar? Ik zou de kinderen van 6-12 jaar dosering nemen voor de Arnica.
#3157486
Ze is rustig geweest vanacht. Af en toe even opstaan en anders gaan liggen meer niet. Zojuist mocht ze haar metacam hebben, daar moet ze wat bij eten.... echt trek heeft ze niet, stukje leverworst heeft ze op meer niet. De metacam toch gegeven en zal straks nog wat eten aanbieden en dan met wat worst daar door. :-\
Bedankt Lizzy, ik zal haar die dosering geven.
#3157596
flodder en dwarrel schreef: Bij Dwarrel helpt een heel klein beetje kattenvoer over zijn eten; de geur is belangrijker dan de hoeveelheid
Nou bij Ziggy niet hoor :biggrin2:
Zolang ik leverworst geef of bibi met veel leverworst dan gaat d'r bekkie wel open. Zodra het meer bibi is dan worst...uhuh...
Nougoed even kontakt gehad met de DA, ansich niet vreemd dat ze na gisteren nog niet veel trek heeft. Ik heb nog medicatie tegen misselijkheid en dat mag ik geven. Even kijken of dat wil helpen.
#3157644
zurca schreef: Yeap :biggrin2:
En zojuist was wat bibi met lekkere worst best de moeite waard. Ja maar dan wel van mijn hand eten, bakje is om uit te likken niet om uit te eten.
Kan me niets schelen als er maar wat naar binnen gaat.... :)
;D ;D en gelijk heeft ze!
Na zo'n operatie moet je je natuurlijk hééél goed laten verwennen!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door