Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Radja
#2998636
Eigenlijk is 38.8 niet zo hoog bij een hond,volgens mij zelfs vrij normaal :-\! Normaal ligt de temp toch tussen de 38.0 en 39.0? Althans dat is mij altijd door mijn DA verteld!

Hoop dat jullie een goede nacht hebben en dat hij ook ff een plasje gaat doen!
Door tt-tjes
#2998717
Hij heeft redelijk rustig geslapen vannacht. Vanmorgen  ff naar buiten om te plassen, maar terugweg moest ik hem dragen. Twee hapjes blikvoer naar binnen weten te krijgen. Temp is 38.7
ik ga zo meteen Maarten bellen of ik terecht kan.
Door tt-tjes
#2998768
Hij ligt al aan het infuus :'( Hij was al zo uitgedroogd dat ze de infuusnaald er bijna niet inkregen omdat de aders dichtklapten. Nu maar hopen dat het aanslaat.
Hij krijgt medicijnen door het infuus.
Door tt-tjes
#2998829
Hij reageert op het infuus. DA vind hem veel beter kijken. Hij mag straks mee naar huis. Ik krijg spuiten mee die ik morgen en overmorgen moet zetten. En daarna nog voor een aantal dagen AB tabletten. Ik hoop dat we hem hiermee over de streep trekken.
Hij heeft iig een klein beetje gedronken zelf en heeft weer meer interesse in zijn omgeving.
Duimpjes mogen nog wel ff.
Door tt-tjes
#2998885
Ik heb mijn ventje weer thuis. De infuusnaald zit nog in zijn poot voor het geval dat het weer slechter gaat. Die mag er anders morgen uit.
Verder 3 verschillende soorten injecties meegekregen voor 2 dagen.
Hij heeft net wat gedronken toen we thuis kwamen en een grote plas gedaan. Ligt nu de stress er uit te slapen
vanaf morgen mag hij weer kleine beetjes gaan eten, alleen nog geen bot. Ik zal wat eierschalen gaan drogen zodat hij toch iets binnen krijgt.
ze vond het beter om wat gekookte kip met tot moes gekookte rijst te geven. Weet even niet wat wijsheid is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door