Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Die mensen beseffen oprecht niet hoe diep zoiets gaat. Ze zeggen dat niet om je pijn te doen, maar omdat ze zich niet realiseren hoe ontzettend veel het met je doet. De situatie en hun opmerking.

Jij knokt voor Julius en doet er alles aan om het op te lossen. Wees daar trots op en weet dat je nu op de goede weg zit. Elke kleine verbetering is er een!  :bigarmhug:
Opmerkingen van mensen die je hond niet kennen doen pijn maar ze slaan nergens op.

Jij ziet dat beestje iedere dag en ziet de reacties op wat je doet 't snelst............mocht hij na wat je doet nog achteruit gaan ben jij de eerste om 't te zien en in te grijpen. Gewoon je gevoel volgen.

Ik moest ook constant verantwoorden waarom ik Berre op die manier voerde en beschermde..............'t was idd MAAR een hond voor hen, maar wel MIJN hond voor mij. Na een tijd vertelde ik bijna niks meer en wandelde waar en wanneer ik weinig volk tegenkwam. In de familie en vriendenkring kreeg ik regelmatig te horen dat ik beter voor een andere (????) kon uitkijken.

ach zij kennen er niks van ;)

Veel succes met wat je voor je schat doet.
Ik wil heel graag ook eens GOED nieuws met jullie delen over mijn Friese draakje!

Met L-glutamine, probiotica, een scala aan kruiden, kokosolie en gestoomde maaltijden van Renske ( ::) ) gaat het enorm goed! Sinds een week of 3 hebben we helemaal geen diarree of zelfs slappe ontlasting meer gehad. Niets! :D Zijn ontlasting is elke dag hetzelfde: 1x daags, weinig in volume en stevig! Een wereld van verschil met twee maanden geleden!

Ook lijkt de chronische ontsteking van zijn lippen nu minder te worden, maar dat klop ik gauw af. In ieder geval groeit er wel weer nieuw haar op zijn wangen en rond zijn ogen en dat vind ik na anderhalf jaar tobben toch wel een klein wonder.

Ik vraag me af of Julius überhaubt last heeft van allergieën, of niet al zijn klachten gerelateerd zijn aan een lekkende darm en een verstoorde darmflora. Tijd zal het uitwijzen. Wel ben ik er erg gelukkig mee dat de lampekap die hij al maanden binnenshuis altijd draagt nu steeds vaker lekker even uit kan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door